Együtt sikerülni fog!

Utolsó nekifutás...

2017/09/28. - írta: RiaRia

sailing-vessel-1877540_640.jpg

Tervem ellenére mégis vettem diétás könyvet, mert szeretem olvasni. Van jó pár belőle itthon, de egyik sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Persze ebben lehet, hogy inkább én vagyok a ludas, mert alig bírom betartani az ott leírtakat. Kivéve a GI diétát, mert az egy remek könyv. Legalábbis szerintem. Most viszont talán rátaláltam egy olyan diétás könyvre, amit épp nekem találtak ki.

Mivel egy árva betűt nem szabad idézni a könyvből, így csak azt írom, hogy én megvettem, és már teljesen belefeledkeztem az olvasásába. Persze minden azon múlik, hogyan sikerül megvalósítanom amit a könyv ír. Pont olyan ételeket eszek mostanában, amit javasol a diéta, és igyekszem is betartani a javaslatokat.

A könyv, amiről írok: Dr. Mike Moreno - 17 napos diéta című könyve. Keress rá a neten, menj el egy könyvesboltba, és lapozz bele, nem fogod biztosan megbánni. Azért írom, ha van kedved még fogyókúrázni, ezt a könyvet épp neked találták ki.

Amit még rendeltem magamnak, az az AKTIV ÁRPA FORMULA, ezt vacsora kiváltására fogom inni minden nap. Régebben már fogyasztottam ezt a terméket, és remek tapasztalataim vannak vele kapcsolatban. Igaz, hogy nem túl olcsó, de megéri befektetni, mert szerintem megéri.

Most ezt a két dolgot (a könyvet és az Árpát) ötvözöm, remélem, hogy sikerrel. Igaz, hogy feladtam a fogyókúrát, de szívesen olvasom a régi diétás könyveimet is, mert tanulni mindig jó, és jó ha mindig az eszemben van, hogy azért mégiscsak le kell fogynom. Még van időm 60 éves koromig, addig adtam határidőt a fogyásnak, utána már csak az adott súly tartása lesz a cél. Ezért minél többet kellene még addig leadnom a súlyomból, mert könnyebben csak jobban mozgok, és energikusabbnak is érzem magam.

Ha teheted, sose add fel a fogyót, én most még utolsó lendülettel belevágok ebbe a másfél évbe.

 

 

komment
süti beállítások módosítása