Együtt sikerülni fog!

Heti értékelés = másfél kiló plusz :(

2017/11/18. - írta: RiaRia

spaghetti-2931846_640.jpg

99.5 kiló vagyok most, visszavándorolt egy kis fölösleges kiló. Valószínű, hogy mostanában túl szigorú diétákat választok, ami egy kicsit megbosszulja magát. Tehát, nincs más hátra, mint előre, újra kell kezdenem az átgondolást, és az életmódváltást. Sorozatosan visszahízogatok, azaz nemigazán fogyogatok. Ez jellemzi a napjaimat, amin változtatni szeretnék.

Maradok a legutóbbi 4 hetes diétánál, de nagyon figyelnem kell, hogy betartsam az előírtakat. A reggeli teaivás nagyszerűen bevált, mindennapossá vált, és a tízóraival sincs semmi gondom. Még az ebéd is rendben van. Csak jön az este, be kell venni az "étvágynövelő" gyógyszereimet, és mintha kicseréltek volna, mást kezdek enni, mint amit szabad. Elő kell varázsolnom a kitartásomat, és le kell tudnom győzni a falánkságomat.

Kb. 62 kiló az ideális súlyom, és ezt is szeretném elérni egy idő után. De most még csak a bűvös 80 kiló a cél, mert annyi már voltam, sőt, alatta is, és nagyon jó érzés volt. Annál jobb érzés csak amikor tényleg 60 kiló közelében jártam, az volt. Egy új grafikont kellett beállítanom, mert a régi utolérhetetlenné vált, csak stresszelt, hogy már több, mint 8 kiló a lemaradásom. Így is a tegnapi bezabálás a grafikon fölé tette a lécet, amit szépen le kell fogyogatni magamról.

De az élet mindig közbeszól, illetve az esték szólnak közbe az életembe, mert akkor vagyok nagyon éhes. Lemértem most magam cm-rel, és megdöbbenve tapasztaltam, hogy a csípőméretem csak egy árva centiméterrel több, mint a haskörfogat. Vagyis, ha jól belegondolok, egy kis hordó veszett el bennem, erre hasonlítok a legjobban. Van egész alakot mutató tükör a lakásban, de csak nagy ritkán nézem meg magam tetőtől talpig. Hát, most megnéztem, sőt fényképet is csináltattam magamról, ami elkeserítő látványt mutatott.

El is határoztam, hogy ez így nem mehet tovább. Minden reggel az első dolgom az lesz, hogy megnézem magam a tükörben, hogyan is festek tetőtől talpig. Csak azután kezdődhet a napom. Ez már elegendő motiváló erő ahhoz, hogy este ne egyek majd annyit. Ki vagyok téve rizikótényezőknek, mert a haskörfogatom több, mint 88 cm. Még szerencse, hogy eddig győzte a testem ezt a nagy súlyt cipelni. A belső szerveim mind el vannak zsírosodva, különben nem lenne ez a nagy pocakom. A pocak alatt bizony zsírsejtek lapulnak!!! :((( És nem is kevés!

Aki lefogy, az is visszahízik gyorsan, ha nem vigyáz magára. Csak önmagamra számíthatok. Ezt az utat nekem kell megtenni, ezt a harcot nekem kell megvívni. És! Életem végéig vigyázni kell magamra. Minden az evés körül forog. Ennünk kell, ezért is vagyunk kitéve a csábításnak, aminek nehéz ellenállni.

Ma van a 7. napom a 4 hetes diétában, és csúfos vereséget szenvedtem. De folytatom tovább, mert tetszik, és egyszer csak sikerül majd betartani a lényeget.

Tarts ki te is, és soha ne add föl a küzdelmet, mert ha egyszer föladod, elszalad veled a ló, és ki tudja hol áll meg a súlyod? Ezért kezdd el minden nap a napodat te is azzal, hogy belenézel a tükörbe, és tetőtől talpig megvizsgálod magad. Ha valami is nem tetszik, akkor már változtatni kell. Erre gondolj, és akkor lesz erőd a holnapi naphoz is. :)

Majdnem 40 a BMI értékem!!! :((( A legjobb, ha azonnal elgondolkozom ezen, és még akkor nem is beszéltem a testzsírszázalékomról. Ma már többet nem eszem, most ettem meg a vacsorámat, és biztat az a tudat, hogy kibírom holnapig, amikor is újból ehetek. De nem csak az evés körül kell, hogy forogjon a világ. Van más is, ami el tudja téríteni a gondolataimat az állandó eszegetésről.

Tarts ki, és folytasd a diétádat, egyél rendszeresebben, mint eddig, és meglesz az eredménye. :)

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása