Együtt sikerülni fog!

Nem könnyű lefogyni.

2019/06/30. - írta: RiaRia

diet-1135819_640.jpg

Van még egy nagyszerű könyv, amit most olvasok, ezt is ajánlottam már neked. Dr. Phil McGraw - Ideális testsúly egy életen át című könyve. Olvastam régebben is, én szoktam a könyvben jegyzetelni, aláhúzni mondatokat, kiemelni részeket. Ez a könyv 7 kulcsot rejt a tartós fogyáshoz.

Kiderül, hogy azért nem tudunk lefogyni, mert csak számszerűsítjük a leadni kívánt kilók számát (pl. 20 kilót akarok leadni), de a mögöttes érzelmekkel nem foglalkozunk. Ha még hozzáteszed, hogy azért szeretnél 20 kilót leadni, mert akkor jobban éreznéd magad a bőrödben, vagyis kellemes, jó érzés is társul a leadott kilókhoz, akkor már sokkal nagyobb lesz az esélyed a kívánt célod elérésére. És természetesen cselekedni kell, hogy a változás bekövetkezzen. Sok-sok kincset rejt ez a könyv, és hasznos társa lehet a mindennapjaidnak. 

Én is még abban a korban vagyok, amikor még van esélyem a fogyásra. Ha most nem szánom el magam, akkor később már nem lesz erőm sem hozzá. Most kell élni a lehetőséggel. Nincs fogyiszer, ami csodát tenne veled, erre rá kell ébrednünk. Nincs gyors és látványos fogyás, vagy ha van, az nem lesz tartós. Igenis rá kell áldoznunk az időnkből arra, hogy végérvényesen lefogyjunk. Nehéz lesz, de megéri! A könyv sem azt mondja, hogy könnyű lefogyni. Bizony nem könnyű lefogyni, és megtartani a súlyunkat talán még ennél is nehezebb lesz. Nem szabad áltatnunk magunkat, döntenünk kell, hogy egy szuper testet építünk fel magunknak.

Már sok helyen olvashattuk, hogy rengeteg türelem kell a fogyáshoz, és még ennél is több türelem és türelem. Ha tudni fogod, hogy mit eszel, miért eszel, hol eszel, mikor eszel, és hogyan eszel, akkor azt is tudni fogod, hogy nem csak arról van szó, hogy vékonyabb legyél, nem csak arról van szó, hogy több testmozgást végezzél, vagy kevesebb kalóriát fogyassz. Arról van szó, hogy mindezt önmagadért teszed, és nem másoknak szeretnél például megfelelni.

Én is csak most jövök rá, hogy a sok túlsúly mennyi évet is rabolt el az életemből. Sok-sok csalódás, sok eredménytelen fogyókúra, mert mindig csak fogyókúrákban gondolkodtam. Most ahogy étkezem, már ez egy könnyedebb stílus, tudom, hogy én döntök mindenben. Mindig jönni fog egy kínzó érzés. Tegnap már ott tartottam, hogy szerettem volna, ha valaki rám szól, hogy - "igazán ehetsz még valamit, mert jó eredményeket produkálsz mostanában." - Azt szerettem volna, ha én kimondhattam volna, hogy - "nem, köszönöm szépen, ellen tudok már állni a kísértésnek." - De senki sem mondta, hogy egyek még valamit, és a vége az lett, hogy nem tudtam ellenállni a kísértésnek, és ettem még a betervezetten felül is. Viszont már tudom, hogy csak egyszer-kétszer lesz ilyen alkalom, és megengedhetem magamnak, hogy néha elcsábuljak, mert tudom már, hogy hol a határ, és holnap ugyanúgy visszatérek a helyes útra. Szóval kísértések mindig lesznek, de egyre jobban tudunk majd ellenállni.

Most már nem fogok ráérni őszig, addig már nem tudok írni, de folytatom amibe belekezdtem, és sok szeretettel ajánlom a fenti könyvet, olvasd el a nyáron, mert érdemes.

 

komment
süti beállítások módosítása