Együtt sikerülni fog!

Muszáj valamit kitalálni. (könyvajánló)

2019/11/08. - írta: RiaRia

rose-2101475_640.jpg

Felocsúdva az elkeseredésemből rájöttem, hogy muszáj valamit kitalálnom, ha tovább szeretnék fejlődni. Vettem egy könyvet magamnak. Még csak megrendeltem, de már hamarosan nálam lesz. Egyben ajánlom is a számodra, hátha te is hasznát veszed majd.

A www.lira.hu oldalon találtam magamnak egy könyvet, illetve inkább az a címe, hogy Fogyókúra munkafüzet, amit meg is rendeltem magamnak. Amolyan utolsó lehetőségként. Ez egy 6 hetes, bevált pszichológiai módszer. A linken megtalálod a könyvről a bemutatót, és most akciósan megvásárolható. 

Hogy mit várok ettől a könyvtől? A megcsappant érzelmi hangulatomat visszahozza remélem, és segít új hasznos szokásokat kialakítani és segít elhagyni a rossz beidegződött szokásaimat. 

Lehet, hogy csak öregszem, vagy lehet, hogy túl sok stresszt nem tudok elviselni, vagy egyszerűen formálódik a testem, de az tény, hogy most nem tetszik az, ami velem történik. Ezért kellett kitalálnom valamit, ami visszahozza a régi lendületemet. Be kell valljam, hogy sokat várok ettől a munkafüzettől. A szerző: Judith S. Beck amerikai pszichológusnő, és állítólag minden diétához használhatod, mindegyikkel működik a módszer. Ez nem hangzik rosszul, és nagyon kíváncsivá is tett a könyvről írt pár mondat. 

Mindenképpen beszámolok neked, hogy sikerült-e olyan módszerre rátalálnom, ami megszünteti az örökös jojózást. Nem leányálom, hogy mindig visszavándorolnak a zsírsejtek. Nem erre vagyok felkészülve és mindörökre véget szeretnék vetni az örökös fogyókúráknak. Hamarosan írok majd, hogy milyen hatással van rám a munkafüzet. Addig is tarts ki és soha ne add fel! 

 

 

komment
süti beállítások módosítása