Együtt sikerülni fog!

Kis lépések, nagy eredmények.

2020/10/31. - írta: RiaRia

success-4216723_640.jpg

Újra fogytam, hála az edzéseknek. :) Mostanában ugye nehezebben indult be a fogyás, sőt, volt, hogy mindent visszahíztam. De most már barátságosabb értéket mutat a mérleg mutatója. Talán már csak most az egyszer kell leírnom, hogy újra sikerült elérni a 100 kilót. Sokáig voltam 110 kg, de most valami megmozdult és kitartóbb lettem az életmódváltásban.

Szóval kerek 100 kiló, ahonnan újból nekirugaszkodom. Gyakorlatilag a kalóriabázisba 60 kg célt jelöltem meg, és ezt 2023. április 30-áig kell elérjem. Nagyon jó látni azt, hogy nem elérhetetlen az álmom. Örülök is a részsikereknek!!! :))) Most így az utóbbi időben 3 kiló mínusz az eredményem. Sikerül ellenállnom néhány csábító egészségtelen ételnek. Jó az, hogy kis lépésekben haladok, a cukor volt az első, amit sikerült kiiktatnom az étrendemből. És, a mozgás volt a második, ami most már jólesik, még ha csak 15 perceket tudok edzeni is. Késő este már nem szabad enni semmit. Szokásom volt internetezés közben enni csak úgy, passzióból. Ez mindent felborított, és másnap kezdhettem mindent elölről.

Sok mindent ajánlottam már neked ezen a blogon. Ha csak azt meg tudod fogadni, hogy csupán szórakozásból ne egyél, nagy lépést teszel előre. Ez a "megeszemmertmajdledolgozommásnap" című életcél nem vezet sehová. Nem tudod másnap ledolgozni, mert borzalmas számok jelennek meg majd a mérlegelésnél. És ha sokszor alkalmazod az összevissza evést, valójában nem is fogsz érezni éhséget. Éhséget kell érezned ahhoz, hogy tudjál fogyni és csak akkor egyél, amikor a szervezetednek szüksége van rá. Válogatás nélkül soha ne étkezz!

Szóval kis lépésekben haladj és mozogni muszáj, még ha nincs is a kedvedre. Később belelendülsz és rengeteg energiád lesz. Ez nem egy elhanyagolható tényező. És! Szórakozásból ne egyél! Ezt nagyon nehéz sokszor betartani, hiszen annyi csábító étel van néha a szemünk előtt. Ki kell tudni választani a nekünk megfelelőt. Kis lemondások és nagy eredmények lesznek az igazi életmódváltás első sikerei. Nekem hátra van 30-40 kg, amitől szeretnék örökre lemondani. Ez így leírva is rengeteg, nemhogy cipelni magamon nap mint nap a súlyfölösleget. De határidőt tűztem ki magamnak, és jó látni a grafikonon, hogy jó az irány, amerre haladok. :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása