Együtt sikerülni fog!

Csak önmagadra hallgass...,!

2021/01/09. - írta: RiaRia

cup-2669153_640.jpg

Csak önmagadra hallgass, avagy a puding próbája az evés. Azaz, mi működik az új évben és mi nem? (így szólt volna a bejegyzés teljes címe, de túl hosszú lett volna). Azt hiszem, hogy ha megnézted Rita honlapját, önmagáért beszél, olyan ennivalóan finom ételeket kínál, hogy egyből kedvünk van elkészíteni.

De hogy válaszoljak a kérdésre, miszerint mi működik az új évben és mi nem?, akkor el kell, hogy mondjam, hogy totális katasztrófa volt részemről azt kivitelezni, hogy semmilyen édességet nem fogok enni. Pont az ellenkezőjébe torkollott az egész. Úgyhogy ezen kénytelen vagyok változtatni, de ami biztat, hogy rengeteg jó és élvezetes sütirecept van, ami nem hizlal, csak oda kell figyelni, hogy mikor és mit eszünk meg. 

Én csinálok egy receptfüzetet, amiben Rita olyan receptjeit írom, amit én is simán be tudok illeszteni az étrendembe. Persze mindet be tudnám, csak vannak olyan élelmiszerek, amiket én nem szoktam vásárolni. Ilyen pl. az avokádó is. Nem is tudom milyen az íze, láttam már tévében is receptet belőle, mégis eddig még nem vettem magamnak. Én az a típus vagyok, aki az itthoni, az otthon megtermesztett zöldségféléket és gyümölcsöket eszem, ezért is csinálok receptfüzetet, amiben leírom, hogy Rita egyes receptjei hány kalóriát, fehérjét, szénhidrátot és zsírt tartalmaz egy adagban. És persze felírom a recept nevét természetesen, meg hogy mikorra tervezem beütemezni. 

Igaz, késő van most, de még legalább 2 órát fent leszek, így most ettem éppen egy utóvacsoraszerűséget, mert annyira egyszerű elkészíteni, és egy kicsit jól is esett most megenni. Ez Rita "zöldfűszeres tojáskrém" receptje. Nagyon jólesett, és nem kellett tíz perc, mire elkészítettem, mert főtt tojás épp volt megfőzve.

Amikor azt írtam, hogy csak önmagadra hallgass, akkor arra céloztam, hogy csak te magad vagy, aki tudod, hogy mi a jó neked, mitől fogysz és mitől hízol, melyik ételt szereted és melyik az, amivel ki lehet kergetni a világból. És mivel csak a gyakorlatban tudod meg, hogy ez hogyan is működik, ezért gondolom, hogy amit mások mondanak neked, az nem biztos, hogy mindig járható út. Sok időd fog elmenni még arra, hogy megtaláld a saját stílusodat, de ha rátaláltál, onnan már sokkal könnyebb építkezni fölfelé.

Épp azért, mert a visszájára sült el a fogadalmam első pontja, miszerint nem eszem több édességet ezután, így nem csoda, hogy nem fogytam semmit. Igen, többet ésszel, mint ész nélkül, mondtam magamnak, és kénytelen voltam változtatni ezen az egy ponton. Mivel tudom magamról, hogy nagyon rossz fogyókúrázó vagyok, így kell kis idő, mire valóban beindul az igazi fogyás. Türelmem is kevés szokott lenni, és mindent hamar feladok. Mindig is vonzott a vegetáriánus étrend, most is ezeket a recepteket szúrtam ki legelőször, de tudom, hogy szükségem van húsra, ezért kis mennyiségben, de fogok enni.

Lehet, hogy kis idő múlva egy kis szünet lesz a blogban, de igyekszem még addig írni. :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása