Együtt sikerülni fog!

Újult erővel a cél felé

2021/04/04. - írta: RiaRia

hazelnuts-3847818_640_1.jpg

Most egy ideig nem mértem magam, mert nem értem rá ezzel foglalkozni, végül a tegnapi mérlegelés azt az eredményt hozta, hogy tartom a súlyom. Én azt hittem, hogy visszavándoroltak a leadott kilók, de szerencsére nem. Most új erőbedobással kezdek diétázni.

Ha jobban tudok odafigyelni arra, amit csinálnom kell, az eredmény is jobb lesz, mert csak egy dologra fókuszálok. Elhagyom  a rossz dolgokat és csak a jobbra koncentrálok. Még a grafikont is meghagytam, amin jelölöm, hogy mennyi a súlyom, mert így látom, hogy legutóbb honnan indultam. Nem szeretem, ha nem fogyok, mégis meg kell ezzel is barátkozni, hiszen jó sok súlyfelesleg van rajtam, amit eltüntetni elég nehéz úgy, hogy a bőröm ne lássa kárát. Egy időben sokat olvastam a gyomorszűkítő műtétekről, és el is gondolkodtam rajta, hogy talán hasznos lenne a számomra. Azután letettem a dologról, mert láttam és hallottam olyan eseteket is, amikor még ennek hatására is visszalopóztak a leadott kilók. Akkor meg mi értelme? Az én akaraterőm sem különb másokénál, nem vagyok jó diétázó típus. Úgyhogy marad a hagyományos fogyózás.

A grafikonon azt jelöltem be, hogy mikor legyek kb. 90 kg. Ez július végére jött ki, úgyhogy ha jól számolsz, és kb. heti 1 kg-ot számolsz a fogyásra, kijön, hogy most kb. 105-106 kg vagyok, sajnos még mindig elég sokkal a 100 kiló felett. De remélem, hogy lesz ez még másképp is. Innen indulok újult erővel, és teljes erőbedobással. Ahhoz képest, hogy fel akartam számtalanszor adni a diétát, és az egész törődést a fogyókúrázással, még mindig kitartok. Ha nem tenném, nálam hamar felkúszik egy tízes, kilóban. Vigyázz te is nagyon magadra, mert a zsírsejtektől nagyon nehéz megszabadulni úgy, hogy az hosszú távon is maradandó legyen. Mindennap törődni kell a fogyóval, ez kell, hogy az első számú feladat legyen!

 

 

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása