Együtt sikerülni fog!

Hát, én már csak ilyen vagyok! :)

2021/06/16. - írta: RiaRia

balloons-1786430_640.jpg

Már írtam neked egy régebbi bejegyzésben, hogy tornázom ingyenes videókra. Most azért írok megint, mert van egy nagyszerű lehetőség, ami talán még elérhető a mai nap vagy pár napig még, nem tudom.

A FitVideo oldaláról beszélek, és amiért a címben írtam, hogy én már csak ilyen vagyok, az az, hogy muszáj volt kihasználnom ezt a remek lehetőséget, és beneveztem az Extra programra, ami egy 1 éves előfizetés. 90 napos étrend is van hozzá, és rettentő jutányos áron kínálják most mindezt. (ha még el lehet érni, bizony, nem bánod meg, ha benevezel!) :)

Sok fogyiprogramra neveztem már be, ez is nagyszerű, és mivel hosszú távra tervezek most, 2-3 évre, jól jött ez az ajánlat. Ha rámész a FitVideo oldalára, ott az előfizetések címszó alatt találod meg, Extra ajánlat címen. 1 éves az előfizetés és azt hiszem, ha konditerembe jársz, akkor a többszörösét is kifizeted egy év alatt, mint amit ők most ezért az előfizetésért kérnek. Természetesen sok tornavideóhoz is hozzájutsz, és úgy edzel otthon, ahogy épp a kondid engedi.

Ha gyors vagy és még él az ajánlat, olvasd el, mert ugye a mozgás és az étrend ami a legjobban meghatározza a fogyás alakulását. Én is egyre többet tornázom, minden napra jut egy kis séta, gyaloglás, vagy épp egy edzésvideó. Ha még nem bírod a mozgást, úgy mint én is, javaslom a helybenjárást, 10-15 percig, az is jó hatású. Én is alkalmazom időnként.

Remélem, sikerült kedvet csinálnom a mozgáshoz és ahhoz, hogy egyszerű ételeket alkalmazz a fogyásod érdekében. :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása