Együtt sikerülni fog!

Beindult a mozgás! :)

2022/01/16. - írta: RiaRia

girl-g74c16ca02_640.jpg

No, ma belevetettem magam az egészséges életmódba! Lehet, mára sok lesz, de jólesett tornázni. 2x tornáztam már, és még hátravan a 17 órási edzésem is, ha meg bírom csinálni. 

Mindig így kezdődik, hogy nagy hévvel elindulok, később lankad az érdeklődés. De most van kedvem tornázni, és 15 perceket csinálok, nem 30 percet egyszerre, így jobban megy. Nemrég még január elején, a karácsonyi nagy evészetemnek köszönhetően 107 kg-mal kezdtem az újévet, ami 10-ére lement 104 kilóra, most vagyok 103 kg. Már kezdem unni, hogy még mindig száz kiló fölött vagyok, úgyhogy most begyorsítok egy kicsit, amíg le nem megy száz alá a súlyom. 

A nagy súlyom miatt egyelőre csak felső testre edzek, a talajtornát nem tudom még megcsinálni. De van kedvem a gyakorlatokhoz, és ezt a kedvet nem szabad elveszíteni. Hogy mi fog motiválni? Az is, hogy végeztem egy ruhapróbát tegnap, és nagyon sok minden rám jön azokból a ruhákból, amikre eddig csak sóvárogva néztem. A másik, hogy kezdem megállni, hogy nem eszek csokit, nincs már az a nagy óhaj, hogy bekebelezzek egy egész tábla csokoládét. Azután az is, hogy meg szeretném már mutatni a családomnak, hogy le tudok fogyni, ha nem is gyorsan, de kb. 2 év alatt sikerülhet. 20-20 kg-ot jó lenne leadni az elkövetkezendő két évben. Már van kedvem tervezni is, bár elég óvatosan állok neki. 

Ami még motiválhat, az az, hogy kezd megszűnni a falásrohamom, nem eszem már olyan nagy adagokat, és be tudom tartani az étkezések időpontját is. Ezek apró dolgok, mégis sokat számítanak, oda kell rájuk figyelni, és erősíteni kell őket. Minden étkezés mellé eszem zöldséget, ez már kialakult szokás kezd lenni. Gyümölcsöt általában délelőtt eszem, akkor jobban esik a gyomromnak. Igyekszem ide a blogba is többször írni, ez is fenntartja a lelkesedést. 

A legelső tervem - (hogy mégiscsak tervezzek! :))) -, az lesz, hogy ebben a hónapban bizony leadom azt a fölös 3 kilót, ami a száz kiló fölött van, ezért is gyorsítok be. 2x-3x fogok edzeni egy nap (15-15 perceket), hogy ne legyen megerőltető. Most főleg az étkezésre, a mozgásra és a vízivásra helyezem a hangsúlyt. Meg arra, hogy minél többször tudjam rávenni magam egy kiadós sétára. Ez más jellegű mozgás, mint a torna, és nagyon szeretem. Én sajnos nem tudok futni, jó lenne az is, de meg sem próbálom ilyen súlyfelesleggel. Inkább a rendszeres torna lesz a fő cél.

Szóval, tegnaptól beindult a mozgás, és most 17 órakor is fogok 15-20 percet tornázni. :) Remek! :) Csak így tovább! Minden feladat az elején nehéznek néz ki, de amikor már csinálom, akkor derül ki, hogy van bennem elég erő hozzá. Rendszeresség! Ez lesz erre a hónapra a jelszavam.

Régebben írtam motiváló mondatokat a bejegyzés végére, most újra elkezdem, ez is segíteni fog a lelkesedésben.

A mai motiváló mondat a következő:

"Ha nyitott szemmel jársz, ma csodára találsz!" - (ez egy szerencsesütiben volt. :)))

 

 

komment
süti beállítások módosítása