Együtt sikerülni fog!

Azt mondják, fogyni könnyű...

2022/05/21. - írta: RiaRia

tree-gf5f210d5e_640.jpg

Igen, olvastam valamikor valahol, hogy fogyni könnyű, a súlyt megtartani nehéz. És valóban, nagyon sok olyan esettel találkozhatunk, amikor visszavándorolnak a leadott kilók.

Sokan vitatkoznának még a címbéli megállapítással is, mert hogy igencsak nehéz lefogyni, elérni a kívánt súlyunkat. Én is ezt tapasztalom, de ha belegondolok őszintén, nem mindig tettem meg a kellő lépéseket ezért, és nem mindig tartottam be a szabályokat. Úgyhogy ebben én is ludas vagyok.

Most, hogy pár hónapot máshol töltök, másképp étkezem, ez majd bizonyítani fogja, mit is tudok tenni önmagamért. Még egy jó tanácsom van, amit szerintem mindenki tud alkalmazni, és nagyon hatásos. Keresni kell valakit, egy mentort, barátnőt, a szeretteink közül valakit, aki figyelemmel kíséri a fogyásunkat. Időközönként kikérdez, és nem hagy elcsábulni, mindig meg lehet beszélni vele bármit, ami izgat minket, amire kíváncsiak vagyunk. Nagyon hatásos, és most én is ilyen célból is vagyok máshol, van segítőm, aki tényleg figyel arra, mikor mit eszem, mikor mit ehetek meg. És ennek hatására indult be a mostani fogyásom is. Rengeteg teát iszom, és büszkén írhatom, hogy már súrolom a 101 kilót. Lehet, hamarabb elérem a kitűzött súlyomat. Ami számít még, hogy én szót is fogadok, betartom, amit javasolnak nekem. Azt hiszem, ez kellett ahhoz, hogy ne egyem túl magam. Most például ebben a pillanatban kaptam egy kis kocka csokoládét, úgy látszik, belefér a keretbe.

A reggelim bőségesebb, az ebédem is kellően eltelít, és este sem koplalok. Nem szabad éhezni, az biztos, mert ha így teszünk, utána szokott az történni, hogy felfalunk egy egész elefántot. :)

Szóval, szuggeráljuk csak magunknak, hogy fogyni könnyű, de ne ijedjünk meg attól sem, ha már elértük a kívánt súlyt, mert meg lehet tartani, ha nem állunk le hirtelen az eddigi programunkkal.

A mai motiváló mondatunk a következő:

Annyi lehetőség áll előttünk, próbáljuk kiválasztani a számunkra legkedvezőbbet. :)

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása