Együtt sikerülni fog!

Az e heti eredményem. :)

2022/06/22. - írta: RiaRia

drop-of-water-g0f8274376_640.jpg

Már korábban fent voltam, de nem kaptam engedélyt éjszaka a mérlegeléshez, de most már reggel 5 óra van, így sikeresen lemérhettem magam.

Az eredmény csak kicsit lepett meg, mert ugye még mindig beteg vagyok, hasmenéssel küszködök, én 97 kilót vártam nagyon, hogy mutasson a mérleg mutatója. Ehhez képest pont egy kilóval még kevesebbet mutatott, úgyhogy kereken 96 kiló vagyok ma reggel. Úgy látszik, hogy a betegség kivett belőlem elég sokat. Örülni örülök, de mégiscsak jobb úgy fogyogatni, hogy közben bennem marad a szilárd étel. De, szerencsére nem vagyok covidos, mert megcsináltuk tegnap a gyorstesztet. :)

104.4 kilóval jöttem fel Pestre, és most vagyok 96 kiló. Tehát 8.4 kg-ot fogytam, amióta itt vagyok, és másképpen étkezem kicsivel. Május 18-án jöttem, most június 22. van, így közel egy hónap alatt csak lement nyolc kiló. Ez borzasztó soknak tűnik, és az is. Nem az ideális fogyás példája. Gondolom, ha helyrejövök, akkor normalizálódnak a helyzetek, és lassabban fogok fogyni, ha meg nem áll a fogyás, mert ez is előfordulhat.

Tegnap sós krumpli helyett pirítóst ehettem, de mint az ábra mutatja, nem sok maradt bennem ebből. Van egy por, ami ásványi sókat tartalmaz, azt kell innom még jó pár napig, hogy pótolva legyenek az ásványi sók a szervezetemben. Baromi rossz íze van, két és fél deci vízben kell feloldani egy tasakot, és a hányinger, amit generál, annak ellenére szépen lassan meg kell inni, hogy bennem maradjon.

Most csak ennyit tudok írni, mert folyamatos "mászkálásban" vagyok, és a gyomromat is pihentetni kell.

A mai motiváló mondatunk a következő:

Ne add fel a harcot a zsírsejtek ellen, bármennyire is nehéz a küzdelem néha! :)

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása