Együtt sikerülni fog!

Légy mindig megbízható, ha a fogyásodról van szó!

2022/11/06. - írta: RiaRia

hummus-gaf0e24799_640.jpg

A hiteles szó jelentése a WikiSzótár szerint: - A valóságnak megfelelő (állítás, hír); ilyen híreket adó, megbízható (személy, hírforrás). - Nos, csak azért idéztem ezt föl, mert szeretnék én is hiteles maradni, mindent felvállalni, bármilyen súlyú is vagyok épp most.

A megbízhatóság nagy kincs, és nem jó játszadozni vele. Amit írok neked, az mind fedi a valóságot, sosem tettem mellé mást, mint ami a jelen pillanatban van. Nehéz az a helyzet, amikor épp jojózik a súlyunk. Én most pont ezt élem át, van, mikor 98 kiló vagyok, de van, mikor 95 kiló. Most már jó mérlegem van, még arra sem foghatom, ha hízásnak indulok. Vettem most egy tornaszőnyeget a talajtornához, mert a sima polifoam az nagyon vékony, nincs fél centi sem, az új szőnyegem meg másfél centi vastag, jó strapabíró, és remélem sokáig a társam lesz. 

Eltökélt célom, hogy hosszú boldog és egészséges életet fogok élni, ez a motivációm is. Ezért már azt hiszem, hogy érdemes lesz mindennap kiugrani az ágyból, és tervezni is. 

Mozgás. Már tornázom, súlyzókkal, az erősítés a fontos most, mert elpunnyadtak az izmaim. Van, mikor 2 edzést is megcsinálok egy nap. Délelőtt és délután is, meg egy nyújtást is pluszban. Ilyenkor megy lejjebb a súlyom, de amikor nem tudom tartani az étkezési tervemet, akkor újból hízok. 

Étrend. Mostanában nagyon kevés húst eszem, szinte alig. Amitől mégis hízom, az a főtt tészta bármilyen feltéttel. Erre most kattantam rá, meg a sok kenyérre. Persze télhez közelítve másképp étkezünk, de nem indokolja semmi, hogy sok vajas kenyeret egyek. Már régebben látogattam a kalóriabázist is, de azt tudom, hogy a grafikonhoz képest már jól le vagyok maradva. Viszont azért sem csinálok másik grafikont, ehhez kell visszatérnem, és elérnem a kitűzött célt.

Pihenés. (lélekápolás) Megint kezdek érzékeny lenni a frontokra, vagy megzavart az óraátállítás a múltkor. Ezen túl kell tennem magam. Különben jól alszom, most kipihenten tudok ébredni. Az olvasás is hozzátartozik az én lélekápolásomhoz, csak most nincs időm rá. 

Lehet, hogy egy kis idő ki fog maradni, mert nem tudok bejegyzést írni, de ha így lesz, majd bepótolom később. A karácsony előtti nagytakarítást nem lehet csak úgy a szőnyeg alá seperni, mindenképpen részem lesz benne, sőt, már benne is vagyok jócskán. November közepétől kb. egy hónapig valószínű, hogy nem leszek internet közelben. De karácsony előtt mindenképpen szeretnék írni, hol is tartok.

A mai motiváló mondatunk a következő:

Gondolj bele, hogy mindig szerencséd lesz az életedben! Legalább is az odavezető út az ki lesz kövezve a számodra. Ha rálelsz erre a szerencsés időszakodra, vajon élsz-e vele, élni tudsz-e vele? Remélem, hogy igen, mert különben le leszel maradva önmagadhoz képest.

ui.: - most megyek tornázni, 15-20 percre, vagy bicajozok egy nagyot. Az étrendemre nagyon-nagyon figyelnem kell, ez viszi el most a legtöbb rossz pontot. Csak a jó dolgokra koncentrálj, és meglátod, meglesz az eredménye! :)

Hallgass meg egy dalt, és izzítsd be a tartalék erőidet, hogy hatékony lehess minden egyes nap! :)

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása