Együtt sikerülni fog!

Hat hónapos fogyás - sürgős!!!

2015/09/02. - írta: RiaRia

Az elmúlt három hónap alatt voltam sok orvosnál, voltam sokszor laborban vérvételen, és mindenhol azt a következtetést vonták le az eredményeimből, hogy gyors és sürgős fogyásra van szükségem. Hacsak nem szeretnék még rosszabb értékeket látni a papírokon.

february-633892_1280.jpg

Ezért elhatároztam, hogy a blogban is számokkal is megerősítem azt a tényt, és azokat a dátumokat, amiket el szeretnék érni. Íme:

____________________________________________________

TERV: Induló súly = 88 kg

2015. szeptember 25. = 86 kg,   2015. október 23. = 83 kg,   2015. november 28. = 80 kg,

2015. december = 78 kg!!! ----------------------------kötelező elérni!

2016. január 01. = 76 kg,   2016. január 24. = 74 kg,   2016. február 19. = 71 kg,

2016. február 28. = 70 kg!!!----------------------------kötelező elérni!

____________________________________________________

Már tegnap tudatosodott a kis fejemben, hogy igencsak lelassult a mozgásom az utóbbi hónapokban, de most az utolsó három hónapban viszont már a kedvemen is látszik, nem minden stimmel az egészségemmel. Az egész internetet felkutattam, nagyon sok sikertörténetet olvastam, mindenki mondja, írja, hogy akarat és kitartás kérdése csak a fogyás. Ehhez viszont csak saját magunkra támaszkodhatunk. 

Ez a hat hónap egy nyílt fogyás szeretne lenni, olyan, hogy minden egyes sikerélményt vagy kudarcot leírok, ami csak előrelendített vagy hátramozdított a fogyásban. Minden nappal megküzdök, meg fogok küzdeni. Minden segítséget igénybe veszek, ami csak létezik körülöttem. Bárki láthatja, nem egy elérhetetlen cél, amit leírtam. Hogy mégis eddig miért nem sikerült, vagy miért jöttek vissza a kilók, nem tudom, de megpróbálom kideríteni.

Ha van kedved kapcsolódj be ebbe a hat hónapos fogyiba, írok mindenről, ami csak segíthet a kilók leadásánál. :)

 

 

 

 

 

 

4 komment
süti beállítások módosítása