Együtt sikerülni fog!

Értékelés ( az elmúlt két hét )

2015/09/27. - írta: RiaRia

favorite-454889_1280.png

Úgy ettem  minden nap, mint aki éppen az éhhalál küszöbén van. Nem jár a csillag most erre az elmúlt két hétre. Nem vagyok elkedvetlenedve, de össze kell szedni magam. Nem használtam ki a lehetőségeimet. És itt van a kutya elásva, hogy: - NEM HASZNÁLTAM KI A LEHETŐSÉGEIMET, amik ott voltak, adva voltak, csak semmibe vettem az estéket, és jött az állandó falánksági kényszer.

1.- minden este úgy estem a kajának, mint aki egész nap nem evett semmit, ráadásul még estig bőven a kalóriaérték fölött mozogtam.

2.- bepánikoltam, hogy mi lesz, ha nem fogyok tovább, ezért inkább az ételt választottam.

3.- nem törődtem eléggé magammal. Igenis először az én fejemben kell rendet rakni, csak úgy tudok fogyni is.

4.- nem volt ami lelkesítsen, már az étel illatától is beindult a súlygyarapodásom.

5.- voltak lehetőségeim, nem éltem velük, így elillantak, nincsenek, a ködbe vesztek.

__________

Más szemszögből kell néznem a fogyókúrámat:

- egyfajta versenyszellemet szeretnék kialakítani, ha nincs kivel versenyezni, akkor én magam leszek a versenytárs, és az 1. számú szabály = csak a fogyókúrára koncentrálok jövő év őszéig, augusztus végéig. Azután lehetnek engedmények.

- minden nap kell időt szánni a fogyi megtervezésére. - (a másnapi tervet előző este meg kell csinálni.

- beszámolni a blogon, sikerül-e a napi vagy a heti tervem.

- van, amikor szigorúbb kell legyek magammal. - kényelmetlenül fog esni, de nem baj, ez megerősít, ettől fejlődünk.

- 2. számú szabály = nagyon sok vizet kell inni, és nagyon sokat kell tornáznom.

- 3. számú szabály = nem fogok soha megfutamodni, folytatom ha el is esek.

__________

Összegzés:

Október 1-től fogyinaplót fogok vezetni! (az esti időmből fogok erre használni perceket, de alapos kell, hogy legyen).

Hadd szóljon egy dal, amit szeretettel küldök neked. :)

Gyere velem versenyezni!!! :)))

- nem számít ki győz, a részvétel a fontos, megmutatjuk a világnak, hogy elég akaraterőnk van, meg fogjuk tudni csinálni azt a diétát. Ha elkezdjük, később együtt könnyebben fog menni! :)

 

komment
süti beállítások módosítása