Együtt sikerülni fog!

Olvassunk sikertörténeteket.

2016/03/21. - írta: RiaRia

Amikor sikertörténeteket olvasok mindig megragadja a figyelmemet az a mondat, amikor arról írnak, hogy - egyszercsak történik valami, ami elindítja őket az életmódváltoztatás felé. Minden fogyitörténetben van egy ilyen mondat. Pl. "minden fejben dől el!", vagy "valami megváltozott körülöttem!", vagy "egyszercsak úgy éreztem, hogy beindult a fogyókúrám!" - Őszintén tudok örülni az ehhez hasonló érzéseknek, bár már én tartanék ott, hogy elmondhatnám, - "tudok úgy fogyni, hogy már nem hízok vissza." De ez a jojoeffektus engem már nagyon kikészít. Most mérlegeltem este, 96,8 kiló voltam, ami tűrhető, de nagyon türelmetlen tudok néha lenni.

Sokat gondolkozom, hogy hogyan tovább. Azt hiszem, nincs elég motivációm, ami arra ösztönözne, hogy kitartsak hosszú ideig. Illetve kitartsak egy bizonyos életmód mellett. Mindig visszaesek a régi magyaros étkezésekhez. Mivel így főzök, nehéz még külön magamra is egyszemélyre főzni. Pedig hajlandóságot mutatok egy reformétkezéshez, hiszen húst alig eszem, és szeretem a nyers zöldségféléket is. De itt megáll a tudományom, mert tudom, hogy ennyi édeskevés egy életmód megreformálásához. Ki kell tudni tartani az ínséges időkben is, akkor is, mikor éppen olyankor vagyok éhes, mikor még nincs itt az ideje az evésnek. Folytatom amibe belekezdtem, változtatok mindig ott, ahol szükséges, mert ettől az évtől sokat várok. Szeretem olvasni, hogyan küzdöttek meg, vagy éppen most hogyan küzdenek mások a kilóikkal. Nagyon sokan vagyunk, akik szeretnénk egy boldogabb, egészségesebb és tartalmasabb életmódra váltani. Mit tehetünk, hogy ez meg is valósuljon?

Keressünk sokféle történeteket a neten. Mindenkinek van egy kis apró trükkje, amit ha bevet a fogyás érdekében, akkor sikert sikerre halmoz. Legalábbis általában így indulnak a fogyókúrák. Gyorsan lemegy pár kiló, aztán megrekedünk. És itt kell bevetni az apró trükköket, amit saját magunkon figyelünk meg, vagy éppen a sikertörténetekben lestük el. Mindig kell trükköket alkalmazni, mert sokszor megáll a fogyás, és jön a visszahízás. Figyeljük magunkat. Hogyan reagálunk bizonyos ételekre? Egyik nap nem olyan mint a másik. Mindig változik valami körülöttünk, és nem szabad hagyni, hogy elsodorjon minket ez a változó világ. Valami mellett mindig ki kell tartanunk. Nekünk, túlsúlyosoknak a diéta mellett, a mozgás mellett, a napi rutin szokások kialakítása mellett.

Ha csak fejben vagyunk okosak, és tett nem követi azt amit elhatároztunk, kudarcot fogunk vallani. Cselekedni kell, méghozzá hatékonyan. Nekem most van időm arra, hogy áldozzak a diétára. Ha ezt a lehetőséget elszalasztom, megérdemlem, ha fáj a lábam, fájnak az ízületeim, nem tudok rendesen járni a sok kilóm miatt. Most, hogy kicsit eltávolodtam a 100 kg rémes közelségéből, sokkal jobb a közérzetem, de le is lassultam. Ilyenkor kell előszednem a józan eszemet, és kihasználni a kínálkozó lehetőséget a további fogyásra.

Legyünk ötletesek, és igyekezzünk ellesni, hogyan fogynak mások, hátha nálunk is beválik a gyakorlatban. 

Hallgass meg egy dalt, s folytassuk együtt a fogyókúrát. :)

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása