Együtt sikerülni fog!

Jupppiiii!!! :))) Tartom a súlyom napközben is!!! :)))

2016/07/05. - írta: RiaRia

Szuper!!! :))) Most mértem magam, és 96.8 kiló vagyok, most ettem meg a kefírt zabkorpával összekeverve, és ezután már többet ma nem eszem. Jó tapasztalat volt a tegnapi türelemjáték az éhséggel, de én győztem végre! :) Az alvás is fogyaszt, így hamar megyek aludni, és korán kelek. Átprogramoztam az étrendet, mert lehet, hogy délután 4-5 órától már nem fogok semmit enni, így a reggeli étkezés van, és a délutáni, plusz még a fehérjepor. 1000 kalóriának kb. meg kell lennie egy nap, és elég változatos is kell, hogy legyen, bár én hajlok mindig a monotónia irányába. Ha nagyon éhes vagyok napközben, akkor átírom az étrendet, és egy levest is beiktatok délre. Este 6 után már csak tiszta vizet iszom, és ha kell, küzdök az éhséggel, de most már jobban fel vagyok rá készülve, mert tegnap sikerélményem volt.

Most minden idegszálam azon van, hogy összpontosítsak a diétára, a fogyásra. Pár napja volt, hogy még ettem a jégkrémeket egymás után, szinte faltam őket, és mégis 98 kg-.ról leugrott a súlyom 97 kg-ra. Akkor kezdtem el gondolkodni, hogy nem buta a szervezetünk, és talán mindig azt kéri, hogy azt együk, amit éppen megkívánunk.

Nekem a mai nap csúcsérzés! Fölvettem egy feszes térdnadrágot, és egy feszes pólót hozzá (csak itthon vagyok), és lásd, kicsit biztos nyújtok is rajtuk, de már nem olyan nehezen jönnek rám, mint reggel. Átrendeztem a ruhatáramat, össze-vissza voltak dobálva a ruhák, mindig csak olyat kerestem, ami még rám jött. Most így találtam plusz blúzokat is, ami simán jó a mostani méretemhez, és szemezgettem olyan ruhákkal is, amik tetszenek, de még sajnos nagyon kicsik rám. Dédelgettem egy kicsit őket, mert öröm lesz, mikor majd beleférek valamelyik pólóba vagy nadrágba.

Remélem, hogy így haladok ezután is, és ha kell majd, mindig lesz ötletem, hogy mit találjak ki a fogyás érdekében. :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása