Együtt sikerülni fog!

Ebéd utáni elmélkedés...

2016/09/01. - írta: RiaRia

Meghívlak egy csésze kávéra. :) Igaz, hogy én nem iszom, de így ebéd után egy tejeskávé pótkávéból még nekem is belefér és jól is esik. 96 kiló vagyok, ami azért örvendetes, mert már jó pár napja tartom ezt a súlyt. Igaz, az előző bejegyzés óta híztam egy kilót, de ez az egy kiló mindig vándorol, hol föl, hol le megy rólam. Még egy nadrágba beleférek, egyre több ruhám jó rám, sokat jelent 2-3 kiló fogyás is. Rendezni szerettem volna a ruhásszekrényemet, de ránézésre megállapítottam, hogy kicsit még várni kell a következő ruhapróbával. Most újra a fogyókúrára kell koncentrálni, mert ilyenkor szokott visszajönni a többi leadott kiló is.

Még nem vagyok teljesen vegetáriánus, még eszek néha egy-egy falat húst, de nem esik olyan jól már mint régebben, amikor csak húst hússal ettem. A zöldségek viszont jó szolgálatot tesznek, nincs bennük sok kalória, nemigazán kell számolni ilyenkor a kalóriákat. Nem vagyok nagy szakács, és az én étkezésemet nem is szeretném túlbonyolítani, az egyszerűség a lényeg, és az, hogy ne érezzem éhesnek magam. Mindig eszem annyit, hogy tudatosul bennem, nem történik tragédia, ha kihagyom esetleg a vacsorát. Ezt azért még kevésszer sikerült megvalósítani, de már mértékkel tudok enni abból, amiből nem lenne ajánlatos ennem (csoki, süti). Ezekről le kell szoktatnom magam minél hamarabb.

Ha visszamenőleg számolom, lehet, hogy kb. egy-két kg lemegy havonta, ami elfogadható, mert nem szeretnék túl gyorsan fogyni. Persze jó lenne, de nem hálálja meg a szervezetem, és lehet, hogy visszajönnek a leadott kilók. A terv és a cél az, hogy amit leadok zsírt, az többé már ne akarjon visszajönni rám. No, és az a híres mozgás, amit még mindig nem tudtam kellőképpen beilleszteni a programomba. Sajnos. De ezen is lehet, és kell is változtatni.

Gyerünk, holnap újra 95-tel kell, hogy kezdődjön a súlyom. Adj bele mindent te is, hajrázzunk egy kicsit, és ijesszük meg azokat a zsírsejteket. :) Küldök neked egy dalt, legyen vidám napod. :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása