Együtt sikerülni fog!

Állítsuk meg az ételfüggőséget!

2016/09/12. - írta: RiaRia

cookies-1287003_640.jpg

Nem tudom, hogy most éppen mennyi a súlyom, reggel voltam 96.6 kg. Visszajöttek a dekák, de még nem vészes. Újra elkezdtem olvasni, a : Miért nem tudom abbahagyni az evést? című könyvet ( Debbie Danowski és Pedro Lazaro ). Érdemes elejétől a végéig olvasni, mert megtudtam belőle, hogy az ételfüggőség hasonlatos az alkoholizmushoz, amikor is nem tudunk ellenállni az italnak, vagy éppen az ételnek. Pl. a cukor is fizikai függőséget okoz. Rendkívül erős fizikai sóvárgást okoz. De a liszt, a koffein, az alkohol és a zsírok is mind kiválthatják ezt az érzést.

Nagyon tetszik, hogy a könyvben van az étrendjavaslat között esti ráadás. Ma kipróbáltam, és tényleg azt a célt szolgálja, hogy kivédjük vele az éjszakai vagy az esti nagy evészeteket. Joghurtot ettem zabkorpával (ami lassan felszívódó szénhidrátot tartalmaz), és egy almát. Ez volt az esti ráadás étkezésem, és nem is kívánok most enni semmit, pedig ilyenkor jöttek a nasik, a csoki, a jégkrém, stb. Kb. úgy lehet, mint a cukorbetegétrendnél az utóvacsora, ott is kell enni este még egy kicsit, valószínű, hogy a vércukorszint miatt.

Egyelőre jól vagyok a bőrömben, annak ellenére, hogy visszahíztam kicsit. Végig szeretném olvasni ezt a könyvet, mert hasznosnak találom, és sok mindenre fény derül. Azt írja a könyv, hogy a legtöbb ételfüggő bizony nem túrót vagy fejes salátát szokott habzsolni. Nagyon így van, és nagyon magamra ismertem.

Állítsuk meg az ételfüggőséget! Olvassunk arról, hogy bizonyos élelmiszerek, ételek hogy hatnak a szervezetünkre, mi hogyan reagálunk ilyenkor, és ennek mik a következményei az egészségünkre nézve. Ha ezt felismerjük, és mélyen magunba nézünk, lesz esélyünk egy új életre, és nem fog vonzzani annyira a sok egészségtelen étel.

Cselekednünk kell minél hamarabb, csak így érhetünk el sikereket.

 

 

komment
süti beállítások módosítása