Együtt sikerülni fog!

Azt erőltessük, ami nehezebben megy.

2016/09/17. - írta: RiaRia

mouth-watering-cherries-1499444_640.jpg

Bizony, meg kell erőltetni magunkat egy kicsit, hogy eredményt tudjunk felmutatni. Én például most ebben a nagy fogyás "projektben" kell, hogy meg tudjam mutatni, mire is vagyok képes. Mindig új határidőket tűztem ki magam elé, pedig mindig csak arra a fél kilóra kellene koncentrálni, ami egy hétre feladatnak van adva. Ennyit kellene egy héten leadnom, de azt kötelezően. Most megpróbálok erre fókuszálni. Reggel voltam 96.7 kg, nem túlzottan örülök neki, mert kezdek visszahízni.

Erőltetni kell a küzdelmet a falásrohamommal szemben. Nekem ez az egyetlen gyengém. No, meg a mozgás, de arra talán rá tudom venni magam. De a falásroham mindig kifog rajtam. Minden áldott este. És csak este. Napközben hál'Isten nem eszem túl magam, de bőven pótolom este a "lemaradást". Figyelni kell, és addig kell figyelni, amíg még fizikailag egészséges vagyok.

Minden nap egy új kezdet. Több gyümölcs, több zöldségféle, több mozgás, több folyadék, több alvás, több gyaloglás, több egészséges szokás kialakítása a feladatom. Nincs semmiféle igérgetés, csinálni kell, amit elterveztem magamnak. Már túlvagyok a vacsorán, de már érzem, hogy tudnék még enni. Elkezdődött a küzdelem a falásrohammal.

Gyerünk! Nézzünk farkasszemet egymással, az idő úgyis eldönti, hogy ki az erősebb. Én készenállok! :)))

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása