Együtt sikerülni fog!

Az érzelmi napló szerepe fontos lehet egy diéta során.

2016/10/01. - írta: RiaRia

cake-720072_640.jpg

Miért nem tudok ellenállni a késő esti nagy "zabálásnak"? Az első okot én a gyógyszerekben látom, de nem háríthatom csak erre a nagy evészeteket, ami este majdnem mindig előfordul nálam. Vezetek egy érzelmi naplót, amiben azt írom le, hogy hogyan érzem magam, mikor így belakok esténként. Egy sprilárfüzet egy oldalát megfeleztem, és az egyik oldalra összeírtam, hogy - miért nem bírom ki a késői zabálásokat?, - a másik oldalra odaírom, hogy - miért is kell betartani mégis a diétát? - 32 pontba gyűjtöttem össze a tanulságokat.

Nagyon ajánlom, hogy vezess te is napiszinten egy ehhez hasonló érzelmi naplót, és minden nap írd be, hogy mi az, ami elcsábított az evés irányába. És mellé írd azt, hogy milyen módszerrel tudnád ezt legközelebb kivédeni. Lehet, hogy egy idő után fölénybe kerülnek a jó módszerek, és tudnánk követni is őket. Más utat most nem látok arranézve, hogy felkutassam, vajon az érzelmeim játszadoznak-e velem, vagy csak egy akaratgyenge emberke vagyok, aki minden jó tanácsot félresöpör, és nem tanul a saját rossz példájából sem.

Mostmár mindenen túlvagyok, ami este evés terén történni szokott velem. Már vacsoráztam, de már a csoki is megvolt, és már túl is ettem magam. Most evés után, este és ruhában mértem magam, most vagyok 98,2 kiló! :(((

Szörnyű, hogy nem tudom fékezni az evéshez való viszonyomat. Ideges és éhes leszek, ha nem eszek annyit, mint amennyit este szoktam. Erről csak lassú és hosszadalmas munkával szabadíthatom meg magam, ezért türelmesnek kell lennem magamhoz. Jobban és részletesebben fogom vezetni ezután az érzelmi naplómat, és kicsit tűrni is tudni kell az éhséget. Legalább is addig a 4-6 óráig, amíg egyik étkezéstől eltelik az idő a másik étkezésig. Ez az egészséges a gyomornak is.

Hogy ne csöppenjek megint egy ördögi körbe, ami az evést illeti, összeírtam, hogy - hogyan fogom kibírni , hogy este 18 óra után már nem eszem semmit? - Én még mindig ebben látom a fogyásom kulcstényzőjét, mert ha csak ezt az egy pontot be tudnám tartani, sok felesleges kalóriától menekülnék meg. Itt is összeírtam egy oldalnyi tanácsot magamnak, és oda is kell figyelnem ezekre a tanácsokra. Ha van kedved, csatlakozz, és vezess te is érzelmi naplót, de okosabb legyél nálam, tanulj a leírtakból, és meglesz az eredménye.

Hallgass meg egy dalt, és folytasd a fogyókúrát, ha még szükséged van rá.

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása