Együtt sikerülni fog!

Kezdeti sikertelenség.

2016/10/19. - írta: RiaRia

emote-1299362_640.pngHát, mit mondhatok? Pont a visszájára sült el a kezdés, ami a fogyiprogramomat illeti. Jött egy olyan nagy falásroham, amit nem tudtam kivédeni. Most már lenyugodtam kicsit, de felszedtem majd egy kilót. Most vagyok 97.8 kiló. Pedig a sport része megvolt, mindkét nap tudtam gimnasztikázni. Úgy látszik, kevés volt, de leszűrtem a tanulságot, csak hát ezzel a falásrohammal eddig még mindig pórul jártam. Újrakezdem, és az első naptól kezdek mindent. Úgy látszik, lesznek akadályok, amit nagy önuralommal fogok tudni csak legyőzni.

Ez a fránya falásroham mindig kifog rajtam. Orvosilag kellene kezelni már, hiszen valószínű, hogy emiatt nem tudok több éve lefogyni. Vagy emiatt is. De ha azt nézem, hogy 70 deka nem a világ, még van esélyem, hogy be tudom indítani ezt a programot.

Mindent írni, jegyzetelni kell, ami sok időt vesz el. De rá kell szánni, mert különben csak hízni fogok folyamatosan. Most volt, hogy hasonló cipőben járó sorstársaimat is megfigyelhettem, és látom, mindenki küzd a kilókkal. És ez még csak a kezdet. Ha le tudnék fogyni, meg is kell majd tudni tartani azt a súlyt, amit elérek.

Mindent bele, a citromos vizemet már megittam, összpontosítanom kell, hogy minden jól menjen. 20 percet tudok egyfolytában tornázni. Ez még kevés, és az intenzitáson is javítani kell.

Ne add fel te sem, lesznek buktatók, de épp ezért kell kitartani. :)

Hallgass meg egy dalt, és folytassuk a diétát. :)

 

komment
süti beállítások módosítása