Együtt sikerülni fog!

Valamit ki kell találnom, hogy ne hízzak.

2016/11/09. - írta: RiaRia

belly-2354_640.jpg

Azért írok most, mert csak hízok, és hízok. Igaz, ruhában mértem meg magam, de így is kiakadtam. Kereken 100 kiló a súlyom megint. :( Sajnos. Semmire nem tudtam figyelni, főleg nem a kritikus vacsorára. De azt hiszem, napközben is elszaladt velem a ló. Kénytelen vagyok ilyenkor a kalóriákat számolni, addig, míg megint ki nem alakul egyfajta rend az étkezésemben. Kevesebbel kellene tudni beérnem, de valami hajt, hogy mindig egyek valamit.

Önuralomra szoktatom magam, mert muszáj. Fegyelem kell, és nem is kevés. Érzem a sok rossz étkezésnek a hatását, és időben kell tudni álljt parancsolni a mértéktelen evésnek. Nem vagyok egy jó diétázó típus. Egyszer sikerült 8 kilót leadnom, de az egy olyan nyáron volt, mikor sok gyümölcsünk termett, és szinte mindennap csak azt ettem. Akkor még 88 kg-ról sikerült 80 kilóra lefogynom. Most már több vagyok 98 kilónál is. :(

Próbálok mindenfélét, belekezdtem a szupernő programba is, de félúton megakadtam, pedig az az egy hónapos program tényleg jó. Azt hiszem csak az a megoldás, hogy rendszeresíteni kell egy olyan dobozt, vagy műanyag tálat, amibe beleteszem a tiltott élelmiszereket, és ahhoz nem szabad hozzányúlnom. Kritikusabb szemmel kell néznem magam, mert így ide-oda táncol rajtam 5-6 kg is.

Összegezve = Megint elölről kell kezdenem mindent. A porba hullottak a kezdeményezéseim, mégpedig mind. Ha őszintén le akarok fogyni, változtatnom kell. Tegnap már átcipeltem a szobabicajt a tetthelyre, ahol be lesz üzemelve. Ezenkívül még rengeteget kell tornáznom, sportolnom. No, és a diétát sem árt betartani. De legfőképpen lelkileg kell megerősödnöm, hogy ne menjen el a kedvem a folytatástól. Viselkedésbeli változás kell.

Sokszor tűztem ki határidőket, de ha egy év alatt elérem a 70 kg-ot, akkor már boldog leszek. Nem megy a gyors fogyókúra nálam. Most legfőképp jegyzetelek, hogy miben tudnék változtatni. Remélem, hamar visszaszerzem a régi énemet, és lelkesedéssel tudok indítani minden napot.

Gyere, keressük meg hol van a baj, és kijavítva a hibákat fogyjunk újra. :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása