Együtt sikerülni fog!

Sikerült az esti tervem. :)

2017/03/14. - írta: RiaRia

tulips-47399_640.jpg

Örülök, hogy sikerült végre egy olyan tökéletes napot csinálnom, amit nem ettem túl, nem ettem este össze-vissza mindenfélét. Az eredmény látszik is, mert 98 kiló vagyok ma reggel. Juppppiiiiii!!! :))) Mostmár csak ez a teendő, vigyázni kell minden egyes estére. Szoktam napközben is fogyni, ma böjtösebb napot csinálok, főleg narancslevet iszom, de délben eszem azért egy karfiol levest, és egy szelet rántott húst. Délután uzsonnára csak egy kefír, és este egy jó nagy pohár tej lesz majd.

Ha éhes leszek, akkor iszok egy kis limonádét, amolyan "lemonádét", mert cukor helyett fruktózt teszek a pohárba egy kis teáskanállal. Ezt a tanácsot egy könyvben olvastam. A fruktózban ugyanannyi kalória van, mint a cukorban, ugyanúgy lehet használni, mint a cukrot, de, a fruktóz anélkül növeli a vércukorszintet, hogy inzulin reakciót váltana ki. A tanács még arra is kiterjed, hogy használjam a fruktózt, amikor kezdek éhes lenni. (egy pohár limonádét megiszom (víz+citromlé+fruktóz)), és máris nem vagyok annyira éhes, és ez a cél, hogy napközben sohase érezzek éhséget.

Végre büszke lehetek egy kicsit magamra, kibírtam falásroham nélkül, és csak annyit ettem, amennyi elő volt írva. Ha tudom tartani ezt a szabályt, nagy dolgokra leszek képes. Legalábbis a fogyókúra elején jó pár kiló lemehet.

Gyerünk, már csak két és fél kiló a hátrányom a tervhez képest, be lehet hozni a lemaradást. :)))

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása