Együtt sikerülni fog!

Visszazuhantam közel másfél kilót. :(((

2017/03/30. - írta: RiaRia

spring-awakening-1197602_640.jpg

Most megint küzdök a kilókkal, visszajött másfél kiló, most vagyok 98.5 kg. De nem hagyom magam legyőzni, küzdök tovább. Visszatérek az Atkinshez, mert azt tudni kell, hogy egy kicsit eltértem attól, ami elő volt írva. Meg is lett az eredménye. :( Sok nap megy el így, hogy nem tartom az étrendet. Először az a nap, mikor bűnözök, és mást eszek, mint amit kellene. Azután ugye felmegy a mérleg mutatója másnap (ez már 2 kemény nap), és ott vannak azok az elherdált napok, amikor próbálom magam visszaküzdeni, de nem sikerül, mert a falásrohamom mindig a legrosszabbkor jön rám.

Közel egy hét megy el potyára, hiszen vissza kell küzdenem magam az elért súlyra, és még tartani is jó lenne a súlyt, ha sikerül. Nem éri meg! Ezt kell jól az eszembe vésnem. Ha erre fogok gondolni, akkor talán sikerül kikecmeregni ebből az állandó evészetből, ami esténként fog el. Már egészen jól ment a diéta, de folytatom onnan, ahol megrekedtem, és újult erővel kezdek minden napot.

Ma már szobabicajoztam is, és egyszer gyalogoltam is a héten. Ez nem sok, de mégis valami talán beindul. Összeszedem az utolsó erőtartalékomat, hogy többet tudjak mozogni, tornázni. Ezt most mindennaposra tervezem, vagy este, vagy reggel, de bele kell, hogy férjen az időmbe és az energiát is elő kell tudnom varázsolni hozzá.

Tarts ki, folytasd onnan, ahol épp abbahagytad, vagy ahol épp tartasz, és soha ne add föl, mert végül mi győzünk, az biztos. :)

komment
süti beállítások módosítása