Együtt sikerülni fog!

Étrendminta minden bejegyzés végén.

2017/04/08. - írta: RiaRia

avocado-2133723_640.jpg

98.5 kilóra ébredtem, és kitaláltam megint valamit, ami visszaszorítaná az állandó evést. Jövő héttől minden blogbejegyzésem végére odaírom, hogy mit ettem aznap. Ez azért is jó, mert írnom kell magamnak az étrendet, és másrészről hamar kiderül, ha vétkeztem. Jó lenne mindennap írni egy-egy bejegyzést, abból te is láthatod, hogyan haladok, de én is rögzítem magamnak, így bármikor visszaolvasható, és akár ismételhető is egy-egy nap programja.

Ma már úgy kezdtem a hajnalt (félig kómásan még, mert nem voltam teljesen ébren), hogy megettem egy gyümölcsjoghurtot (ezt nem kellett volna), azóta csak karalábét reggeliztem kb. 8 órakor, ez, mivel elég nagy adag volt, ki is töltötte a gyomrom, nem leszek délig éhes. Egy zöldséglevest csinálok délre, az lesz az ebédem, uzsonnára zeller van beütemezve nyersen, vacsorára pedig valamilyen szénhidrátos kaja, lehet, hogy zabkása, de nem tejjel, hanem vízzel. Ezt szoknom kell, mert eddig mindig tejjel ettem, de most ezt nem szabad, esetleg tejszínnel hígítva lehet fogyasztani. Ez a terv, még nem írtam be a kaloriabázisba, hogy mi mennyi kalória, és elég lesz-e egy napra az étrend, ez egy kis ízelítő abból, hogy hogyan is kellene ennem.

Étrend:

Reggeli: 125g gyümölcsjoghurt (105 kal), 200g karalábé (78 kal),

Ebéd: 1 tányér (400g) zöldségleves (192 kal),

Uzsi: 400g zellergumó (116 kal),

Nasi: 200g kaukázusi kefír (116 kal) + 2 evőkanál (20g) búzacsíra (70 kal),

Vacsora: 2 adag (300g) zabkása (vízzel) (267 kal).

____________________________________

Összesen: 944 kalória

Arra szeretnék ügyelni, hogy 1000 kalória alatt étkezzem, ez elég kell, hogy legyen, így is azt írta ki a végén a kalóriabázis, hogy "tökéletesen teljesítetted a mai tervet, csak így tovább!"

59% szénhidrát, 17% fehérje és 24% zsír összesen. (39g fehérjét ettem, 136g szénhidrátot, és 24g zsírt).

____________________________________

Kb. így nézne ki egy-egy bejegyzés, ha lesz időm mindig írni, hogy mit is eszem. Motiváló tényező, az biztos.

Gyerünk, hajrá! :) Még nincs itt a vége. :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása