Együtt sikerülni fog!

Értékelés.

2017/04/10. - írta: RiaRia

rating-star-752909_640.png

Nagyon örülök, hogy már nem megy a mérleg 99 kiló fölé. Legalább valami pozitívum kezd kialakulni. :) Egyre jobban meg bírom állni, hogy nem eszek cukrosat (kivétel a mai tortaszelet). Nem ettem már nagyon régen csokoládét, amiből ugye 1-2 táblával is meg tudtam enni egyszerre. Vagyis kezdek egészséges ételeket enni, csak még becsúszik néha rossz minőségű étel is, sajnos. Ezekre nagyon vigyázni kell.

Sajnos nem iszom elég vizet. Ez rossz szokás, amin változtatni kell. És a mozgást is gyakrabban kell alkalmazni a cél érdekében. Ha van itthon olyan étel, ami számomra nem jó, meg bírom állni, hogy ne egyek belőle. Egyelőre nem jó a sok burgonya, mert nagyon hízok tőle. Le kell szokni a gyümölcsjoghurtokról is, mert sok a cukor bennük. Nem eszek kenyeret, ez jó most, mert nagyon hízlaló számomra. Ha lehet, több és változatosabb nyers élelmiszert kell fogyasztanom.

Tulajdonképpen örülök, hogy jó irányba megy az életmódváltásom. Néha belakok a puffasztott rizzsel, azt hiszem, hogy nagyon egészséges, de nagy mennyiségben, ahogy én is eszem, úgy nem ideális. De szeretem, csak az adagméreteken kell változtatni. Az Egye magát egészségesre velem! című videóban megtanultam, hogy a saját kezünk is tud mércéül szolgálni. A Tenyerünk, a Markunk, és az Öklünk jó mércének bizonyul, ha eszünk. Nézd meg mégegyszer a videót, nagyon hasznos.

Mire megírom a bejegyzést, már "holnap" lesz, így megírom a hétfői étrendemet is.

Étrend:

Reggeli: 2 dl (200g) narancslé (88 kal), 400g zeller (116 kal)

Tízórai: 1 közepes alma (95 kal)

Ebéd: 30 dkg zöldségragu (157 kal), 200g kaukázusi kefír (116 kal) + 2 kanál (20g) búzacsíra (70 kal)

Uzsonna: 500g cukkíni (85 kal)

Vacsora: 1 adag (30g) fehérjeturmix (Bio Tech USA Protein Power-vanília ízű) (125 kal)

Nasi: 1 db (115g) narancs (54 kal)

_________________________________________________

Összesen: 906 kalória

58% szénhidrátot ettem, 24% fehérjét és 18% zsírt (53g fehérje, 131g szénhidrát, és 18g zsír)

Az értékeim, amit szabad ennem egy nap = 54g fehérje, 135g szénhidrát, és 36g zsír, az előző étkezés ezt tökéletesen kielégíti.

_________________________________________________

Most vagyok 98.8 kiló, amit éjjel 0 órakor mértem, de ez köszönhető, hogy dupla adag puffasztott rizst ettem előző nap, mint kellett volna. Ha nagyon kritikus akarok lenni, akkor 3 csillagot azért megérdemlek (a sorozatos visszaesések ellenére is).

Gyerünk, hajrá! :))) Megy majd lejjebb is a mérleg mutatója. :) 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása