Együtt sikerülni fog!

Vasárnapi és hétfői étrend.

2017/04/15. - írta: RiaRia

easter-bunny-2119015_640.jpg

Ma 97 kg-ra ébredtem reggel, megírom a vasárnapi (2017. április 16-i) étrendemet. Próbálok főleg a főétkezéseken variálni, hogy változatosabb legyen a menű. Ami itthon van, egyelőre abból táplálkozom, így a zeller és a karalábé szinte mindennapos, és általában most a narancs, mert azt kaptuk olcsóbban, később almát is szeretnék bevonni az étrendbe, mert ennek én külön gyógyerőt gondolok. Jó hatással van a szervezetemre. Egyszerű ételekben gondolkodom, nem akarok túl bonyolult ételeket enni. Nincs értelme szerintem. Én így szoktam meg, és ezeket szeretem, így nincs olyan nagy sóvárgás más étel után, mert ezekkel beérem. Íme a vasárnapi étrend:

Étrend: - vasárnap (2017. április 16.)

Reggeli: 1db (115g) narancs (54 kal), 250g gyümölcsjoghurt (210 kal) + 5g tönkölykorpa (7 kal),

Tízórai: 400g zeller (nyers) (116 kal),

Ebéd: 1 adag (300g) gombapörkölt (256 kal), 5db (300g) savanyú uborka (36 kal),

Uzsi: 1db (115g) narancs (54 kal),

Vacsora: 1 adag (300g) babfőzelék (215 kal),

Nasi: 2 dl tejeskávé (cukor nélkül) (56 kal),

__________________________________________

Összesen: 1004 kalória

56% szénhidrát, 19% fehérje, és 25% zsír (ez megfelel 47g fehérjének, 138g szénhidrátnak, és 28g zsírnak)

__________________________________________

Igaz, hogy itt, vasárnap már a sonkáé és a kolbászé a főszerep, de próbálom tartani a saját étvágyamat, és inkább tojást ennék, mert azt már régen ettem és nem is szoktam enni különben sem. Mint látod, kenyeret nem nagyon eszem, sőt, egyáltalán nem szoktam enni, csak nagy ritkán. Ezt is így szoktam meg már elég régóta, de néha befalok egy kicsit belőle, általában tejjel vagy tejeskávéval, kakaóval. Az ünnep miatt megírom a hétfői étrendet is, ez tényleg a szokásos húsvéti egyveleg lesz.

Étrend: - hétfő (2017. április17.)

Reggeli:

1db (115g) narancs (54 kal), 1 szelet (70g) félbarna kenyér (172 kal), 1db főtt tojás (88 kal), 1 szelet (13g) füstölt sonka (zsíros) (49 kal),

Tízórai: 200g zeller (nyers) (58 kal),

Ebéd: 1 szelet (70g) félbarna kenyér (172 kal), 2 szelet (40g) Trappista sajt (152 kal), 2 szelet kolbász (38 kal), 1dl tej (2.8%) (62 kal),

Uzsi: 200g zeller (nyers) (58 kal),

Vacsora: 50g zabpehely (193 kal) + 1dl tej (62 kal),

_____________________________________________

Összesen: 1159 kalória

51% szénhidrát, 20% fehérje, és 29% zsír, (ez megfelelel 56g fehérjének, 144g szénhidrátnak, és 37g zsírnak)

_____________________________________________

Hétfőn valószínű, hogy többet fogok enni, mint a szokásos betervezett 1000 kalória, jobb ha felkészülök rá. De még így sem sok, és elég nehéz megállni, hogy csak 2 db tojást egyek meg, vagy csak 2 szelet kolbászt, mert nagyon szeretem, de a sajtot éppúgy. No, meg a sonkáról nem is beszélve! :)

Majd kiderül kedden reggel, hogy mire ébredek. De most még van egy pozitívum, ma reggel összébb kellett húzni a derekamon az övet, mert szoktam derékövpróbát is tartani, mivel nem vagyok ellátva nagyon belőlük, így ügyelni kell arra, hogy ne kelljen venni újat. Egyszóval a derekam is "összement", karcsúsodott egy kicsit. :)))

Tarts ki az ünnepek alatt!!!

Kívánok neked vidám, és boldog húsvéti ünnepeket! :)))

 

 

komment
süti beállítások módosítása