Együtt sikerülni fog!

Kis böjtös nap kell, hogy visszanyerjem a régi erőmet.

2017/04/30. - írta: RiaRia

woman-1790841_640.jpg

97.5 kilóra ébredtem ma, aránylag visszafordítható a folyamat. Ilyenkor azt szoktam csinálni, ha kibírom, hogy 3 db narancsot eszek meg egy nap. Reggelre, ebédre és vacsorára. Mivel nagyon sokat ettem előző nap, nem is vagyok éhes, nem kívánom a kaját. Ha mégsem bírom, akkor este eszek egy kis zabpelyhet tejjel, és ha van salátát eszem még. Nincs katasztrófa, de nem nagyon örülök az ilyen napoknak, mert feltartanak a diétában. Keddtől írok új étrendet, mert esélye van, hogy megint többet eszem, bár próbálok vigyázni. Mivel hosszú hétvége van, van csábítás más ételek után. Egy kilót le lehet adni hamar, főleg ha csak a fogyásra koncentrálok. De nem aggódok, most annyi vagyok amennyi, később leszek kevesebb is.

Gondolkodtam, hogy a hosszú évek alatt, mióta küzdök a túlsúllyal, miért is alakulhatott ki a falásroham, hiszen előtte nem volt. Elhanyagoltam magam, és ész nélkül ettem mindent, plusz a változókor is belejátszott egy kicsit. De mindig csak a mostra kell koncentrálni, és csak azzal szabad törődni.

Tehát ki kell bírnom ezt a hosszú hétvégét, mert nagy a csábítás!

____________

Mai motiváló mondat a következő: MINDIG JÖN EGY ÚJ LEHETŐSÉG, ÉS EZT KI KELL TUDNI HASZNÁLNI.

____________

Próbálj te is egészségesen étkezni, és ellenállni a csábításoknak. Csak ekkor van esélyünk fogyni. Hajrá! :))) 

Hallgass meg egy dalt, és fogyjunk tovább. :) 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása