Együtt sikerülni fog!

Egyszerű a mai menü.

2017/05/23. - írta: RiaRia

vegetables-694304_640.jpg

98 kiló vagyok, jól ébredtem, és remélem, hogy sikerül egy jó nap elé néznem. Kell egy kis bicajozás is, mert egy helyben topogok megint. A mai étrend nem bonyolult, én szeretem, és szívesen eszem. Ha arra gondolok, hogy lehetnék már sokkal vékonyabb is, ha rendesen tartom mindennap a tervet, de sok mindentől függ, hogy épp hízunk vagy fogyunk. Lássuk, mit tartogat mára a mai menü:

Étrend:

Reggeli: 4dkg sonkaszalámi (65 kal), + 2dkg húskrém (66 kal), + 150g csalamádé (23 kal), + 5dkg korpás kenyér (143 kal),

Tízórai: 1db túrórudi (109 kal),

Ebéd: 400g sült csirke zöldségekkel (232 kal),

Uzsi: 1db narancs (54 kal), + 1 szelet Hamlet (35 kal),

Vacsora: 310g tojásos lecsó (229 kal), + 1db kifli (136 kal),

_________

Összesen: 1091 kalória,

42% szénhidrát, 29% fehérje, és 29% zsír (ami megfelel 77g fehérjének, 110g szénhidrátnak, és 34g zsírnak),

Most a fehérje több, de bőven alatta vagyok a kalóriaértéknek.

_________

Mai motiváló mondat a következő: TERVEZZ BE MINDEN NAPRA SPORTOT.

_________

Ne feledd, hogy csak rajtad múlik, mit eszel meg. Senki nem kényszerít az evésre. Ne edd túl magad, de ne is koplalj. Alakíts ki egy harmonikus egyensúlyt az étkezésedben.

Haladjunk szépen sorban a kilók felszámolásával. Ez főleg rám vonatkozik, mert megint megrekedtem. Tartsd be az étrendet, és nem lesz gond a zsírsejtekkel.

Gyerünk! Hajrá! :)

 

komment
süti beállítások módosítása