Együtt sikerülni fog!

Fogytam egy kilót!!! :)))

2017/05/24. - írta: RiaRia

banner-1052840_640.jpg

97 kg vagyok ma reggel, fogytam, és így egyre jobb kedvem van. A mai menünél a szénhidrát kicsit több, de a kalóriaérték az a határon belül van. Ma biztosan bicajozok, jó időben keltem fel, és kell a mozgás, élénkíteni kell magamat egy kicsit. Nem gondoltam, hogy fogyok, hiszen még este ettem egy kicsit, és az éjszakai evésnek mindig csúfos vége szokott lenni. Nos, lássuk a mai tervet:

Étrend:

Reggeli: 1 közepes alma (95 kal), + 4dkg gabonapehely (149 kal), + 200g natúr joghurt (148 kal),

Tízórai: 1db kockasajt (50 kal), + 1db uborka (7 kal), + 1db kifli (136 kal),

Ebéd: 8dkg grillezett pulykamell (118 kal), + 15dkg főtt burgonya (116 kal), + 15dkg párolt mirelit meggy (75 kal),

Uzsi: 1 közepes alma (95 kal), + 1 szelet Abonett kenyér (16 kal),

Vacsora: 200g frankfurti leves (1db virslivel) (154 kal),

__________

Összesen: 1158 kalória

58% szénhidrát, 17% fehérje, és 25% zsír, (ami megfelel 50g fehérjének, 171g szénhidrátnak, és 32g zsírnak),

A szénhidrát 36 grammal több a kelleténél.

__________

A mai motiváló mondat a következő: MINDEN PRÓBÁLKOZÁSNAK MEGVAN AZ EREDMÉNYE.

__________

Igyekszem vigyázni az elért súlyomra, és remélem, hogy tovább csökken majd. Sokkal jobb érzés vékonyabban közlekedni, mozogni, és nem utolsósorban szépen passzolnak már a ruhák rám, egyre több pólót tudok hordani aminek felettébb örülök. Centiméterben még nem értem magam, de jelentős így is a változás a régi 103 kilómhoz képest. Soha többet 100 kiló! :( Nagyon kellemetlenül éreztem már magam, mikor olyan nagyon kövér voltam. Most is csak 6 kilóval vagyok kevesebb, de érzem a változást, a különbséget. Megéri a fáradság, megéri küzdeni. :)))

Gyere, tarts velem, és próbáljuk kitalálni együtt, hogyan is lehet tovább fogyni, és nem visszahízni.

Hallgass meg egy dalt, és folytassuk a diétát. :)

 

komment
süti beállítások módosítása