Együtt sikerülni fog!

Vigyázz magadra ebben a hőségben!

2017/06/30. - írta: RiaRia

bulgaria-249028_640.jpg

Nem mértem most magam, de érzésem szerint híztam. Mától újra a mozgásé a főszerep. Ez mindennapos kell legyen, hiszen meg is fogadtam magamnak, hogy napi szinten tornázom, és gyalogolok. Korán keltem, kicsit fáradt is vagyok, de nem akarom, hogy menü nélkül maradj, gyorsan be is írom, mit kínál a mai nap. Nos, lássuk:

Étrend:

Reggeli: 4dkg Tavaszi felvágott (70 kal), + 2dkg sertésmájkrém konzerv (44 kal), + 5dkg félbarna kenyér (123 kal), + 1db retek (2 kal), + 2dl (2,8%) tej (124 kal),

Tízórai: 10dkg gyümölcsjoghurt (84 kal), + 1 szelet Abonett (16 kal),

Ebéd: 100g magyaros gombaleves (224 kal), + 200g karalábéfőzelék húsgombóccal (156 kal), + 2dl limonádé (40 kal),

Uzsi: 2dl rostos gyümölcslé (68 kal), + 1 szelet Hamlet (35 kal),

Vacsora: 5dkg olajos hal (110 kal), + 5dkg félbarna kenyér (123 kal), + 1 közepes paradicsom (17 kal),

___________

Összesen: 1237 kalória,

51% szénhidrát, 23% fehérje, és 27% zsír, (ami megfelel 56g fehérjének, 125g szénhidrátnak, és 29g zsírnak),

Ez a mai menü is tökéletes, látszik, hogyha főzelék szerepel, akkor általában mindig jók az értékek.

___________

A mai motiváló mondat a következő: MINDIG FIGYELJÜNK A NAPI ÉTKEZÉSRE.

___________

Holnap sajtkrém, narancslé, eperkrémleves, csirkemell, zöldbab, szárnyassaláta vár ránk. Jót fogunk enni holnap is, igaz, én az eperkrémleves helyett mást fogok betervezni, de a többi maradhat. Együnk sok zöldségfélét, és ha nem eszünk levest ebben a melegben, az sem baj. Én minél kevesebbet igyekszem főzni, mert nem akarom túlfűteni az egész házat, így is nagyon meleg van, még esténként is bent a szobában is 26 fokot mértünk. Én kevésbé bírom a meleget, ezért mindig felébredek éjszaka, de most sikerült beírni legalább a mai étrendet.

Vigyázz magadra a hőségben, legyél vízparton, vagy igyál sok citromos vizet. Belefér a fagyi is, meg a jégkrém is, majd letornázzuk legközelebb. :)

 

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása