Együtt sikerülni fog!

Ma már edzettem! :)))

2017/12/11. - írta: RiaRia

sport-2250970_640.jpg

99.4 kiló vagyok, és edzettem ma, igaz, nem sokat, de még fogom ismételni ezt az edzést, mert ezt legalább tudom követni, és nem túl hosszú, csak 11 perc körül van. Leírom neked a videó linkjét, hogy ha van kedved, tarts velem.

Itt következik Tiffany videója, amit szeretek csinálni:

https://www.youtube.com/watch?v=r_J8btnlEKQ

Ha nem jönne be a böngésződben, akkor írd be, hogy:

10 min Booty Shaking Waist Workout - Lose inches off your waist  TiffanyRotheWorkouts

Fontos, hogy a youtube keresőjébe írd be! De Tiffany videói egyébként is jók, nekem valók, ki lehet melegedni bennük, és mégis végig lehet csinálni egy 10 perces edzést. Csak ne felejts el bemelegíteni előtte. Jó esetben egymás után adja be Tiffany videóit a youtube, így nem kell sokat keresgélni sem.

Örülök, hogy egy kicsit fogytam, az edzések hatására később látványos lesz majd a változás. Persze csak ha kitartok, de igyekszem tornázni, meg most van is kedvem hozzá. Lehet, hogyha csak Tiffany nevét írod be a youtube-ba, akkor is kiadja az ő videóit. Meg kell próbálni.

Az étkezésem is még jó, nem követtem el nagy baklövéseket a mai nap során. Tegnap sem ettem csokit, így jött le egy fél kilónyi a súlyomból. Hamar mentem aludni, jól ébredtem, és időben, jókedvvel kezdtem a napot, és most csak magammal törődöm, addig, amíg szokásommá nem válik az edzés. A mindennapos edzés. Ezt a gyakorlatsort mindig tudod ismételni, hogy rögzüljön a mozgásforma, később lehet variálni.

Lélekben is jó passzban vagyok, örülök, hogy rá tudtam venni magam egy kis tornára. Gyere, tarts velem, és hosszú távon győzünk, ha ki tudunk tartani. :)))

Hallgass meg egy dalt, és gyere tornázni Tiffany-val és velem! :)))

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása