Együtt sikerülni fog!

Légy a természetes gyógymódok híve!

2018/01/21. - írta: RiaRia

silhouette-2916492_640.jpg

Mivel fogyókúrázom, valószínű, hogy nem minden tápanyagot kap meg a szervezetem, óhatatlanul is időnként kevesebbet eszem, vagy másképp variálom az étkezésemet, épp azért, hogy fogyjak. Emiatt én rendszeresen szedek multivitamin készítményt, hogy naponta meglegyen minden vitamin a testem számára. De ha azt nézzük, hogy mostanság télen igazán szükség lehet erre, nem csinálok vele butaságot.

Én, ha beteg vagyok, elmegyek az orvoshoz, de minden más esetben a természetes gyógymódok követője vagyok. Mindennap iszom gyógyteákat, és keresem a természetes gyógymódokat még mielőtt megbetegednék, megelőzés céljából. A talpmasszázs nagy híve vagyok, hiszek a gyógyító erejében, és amikor csak időm van rá, alkalmazom. Ezek egy-két-öt perces gyakorlatok, de a hatásuk lenyűgöző. Én könyvből tanulom a talpmasszázst, és igyekszem elsajátítani a jó technikáját.

De nemcsak a multivitaminok híve vagyok, más táplálékkiegészítőkre is szükségünk lehet. Így a sörélesztőpor, vagy tabletta is mindig van itthon, de szedtem már halolaj kapszulát, vagy kalciumot, pezsgőtabletta formájában. A magnézium is sokszor jót tesz nekünk, a C-vitaminról nem is beszélve. A D vitaminra is így télen szükségünk lehet a fényhiány miatt. Nem süt annyit a nap, keveset vagyunk a szabadban, ezért jó, ha néha kiegészítjük a vitaminkészletünket.

A megelőzés, mint gyógymód mindig jól jön, ezért ismerkedjünk meg a testünk működésével, és ahol kell, ott tegyük meg a szükséges óvintézkedéseket. Könnyebb most tenni valamit az egészségünkért, mint a már kialakult betegséget gyógyítani. Keresd a természetes gyógymódokat, sokat használnak és segítenek elkerülni pl. az influenzát, erősítik az immunrendszert, és ha egyszer ráérzel arra, hogy a természet csak gyógyítani akar, többé már nem engeded meg magadnak, hogy leromoljon az állapotod.

Ha már kialakul a betegség, még akkor is sokat tehetünk még az egészségünk érdekében. Különféle kúrák, böjtkúra, vízkúra, sokat segíthetnek néha egy legyengült szervezetnek. De ha diétázol, mindig figyelj arra, hogy semmiben ne legyen hiányod, erősítsd magad mozgással, egészséges táplálkozással, lélekfejlesztéssel, amivel a stresszt elűzheted messzire. Figyeld mindig magad, mert a test jelez, mikor mire van szüksége. Ha ezt észre tudjuk venni, már sokat tettünk önmagunkért. Figyelj mindenre, ami természetes, és vesd be ott a természet erejét, ahol épp szükség van rá.

Én a természetes gyógymódok közé sorolom, ha valaki néha egy kicsit vegetáriánus módon étkezik. Vagy ha nem feldolgozott élelmiszereket eszik, vagyis megpróbál néha egy-egy nyers kosztot beiktatni az életébe. Ezzel méregteleníthetjük a szervezetünket. Én azzal, hogy már este 6 után nem eszem, tulajdonképpen kicsit böjtölök is reggelig, vagy a tízóraiig, és érzem az áldásos hatását. A szervezetem pihen, és el tudja végezni a feladatát. És van, amikor a pihenésre van szüksége.

Legyél ezért nyitott a világra, próbálj ki különféle gyógymódokat, és előzd meg a betegségeket. Hosszabb élet, fittebb élet vár rád az biztos, ha így teszel. Próbáld ki, és nem fogsz csalatkozni.

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása