Együtt sikerülni fog!

Változik az étrendem.

2018/01/21. - írta: RiaRia

sandwich-2977251_640.jpg

Már írtam korábban, hogy nem egészen jó az étkezésem. Az igaz, hogy azt eszem, amit szeretnék, de érzem, hogy nem tökéletes ez a ritmus, amit követek. Most szeretnék kipróbálni egy új étkezési stílust, ami nekem megtetszett, és ezt követem addig, amíg talán sikerül a nagy változtatás, és lefogyok végre. Több irányba már nem megyek, már kezd kialakulni a napi ritmusom, csak még az evéssel vannak gondok.

Van egy könyv (van sok diétás könyv) itthon nálam, amire most leltem rá, már korábban olvastam belőle, csak elkeveredett. Mivel idézni nem lehet a könyvből, így csak a címét írom meg: Judith Wills - Az OMEGA - ÉTREND.

Nagyon olvasmányos stílusban ír a szerző, és követhető az étrend, amiről ír. Nem kell kalóriát számolni sem, és az én igényeimet ki fogja elégíteni. Épp ezért, mivel nem lehet idézni a könyvből, nem tudom leírni, hogy mit is eszem, mert követem a könyvben írt programot étkezés terén. A szabályok, amik nekem eddig ki voltak adva, ugyanúgy megmaradnak, ezeket is betartom, és mindennap kipipálom, ha jól teljesítettem. Ha ugye megszegem a szabályokat, kezdhetnék mindent elölről, de erre már nem fog sor kerülni, mert az egy hónapos kitartást már szerintem végig tudom csinálni.

Mindig nagy hévvel kezdtem fogyókúrázni, akárhányszor is kezdtem bele. Ez az út nem járható. Most lenyugodtam már, és kitartóbb lettem, látok már változást magamon, és ez sikerélmény. Ilyen sikerélményekre van szükségünk, mert enélkül nem megy semmi, nem sikerül semmi. A nagy nekibuzdulás, a gyors fogyás utáni vágyakozás nem vitt sehová, ezért lassítottam. Figyeltem magam mindig, hogy hol hibáztam, és igyekeztem kijavítani, és nem föladni ezt az utolsó próbálkozásomat. Még tart a lelkesedés, és ki kell tartson a végéig is. Lehet, hogy lesznek rosszabb napjaim, de már tudom, hogy min kell javítanom, min kell változtatnom.

Az, hogy egészséges lehessek, minden motiváló erőnél jobban lelkesít, mert ugye fiatalon könnyebb egy kicsit fogyózni, viszont később sem lehetetlen. Hosszú távra kell berendezkednem, mert nem akarom, hogy a bőröm ne tudja követni a fogyásomat. Ezért mondják erre az esetre azt a dietetikusok, hogy totális életmódváltásra van szükség. Ezt minden fogyókúrázó észben kell, hogy tartsa. Ha visszatérünk a régi rossz étkezéshez, azonnal elbukunk. A siker felé vezető út mindig járható, ha észrevesszük, hogy hol is kell változtatnunk önmagunkon.

Tarts ki, és folytasd, vagy épp kezdd el az igazi életmódváltást! :)

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása