Együtt sikerülni fog!

Egy hét eredménye. :)))

2018/01/22. - írta: RiaRia

full-week-1468271_640.png

"Nem mondhatom el senkinek, Elmondom hát mindenkinek...". Nem bírtam tovább, lemértem magam, talán ez nem olyan nagy vétek, de ezt is meg kell majd beszélnünk. 97.9 kiló vagyok, ami azt jelenti, hogy egy hét alatt 2 kilót fogytam. :))) Azt hiszem, nem kell mondanom, hogy repdesek a boldogságtól. Ez szuper eredmény, csak így tovább!

Főleg az edzéseknek köszönhetem ezt a fogyást, de az étrendet is elég jól tartottam, bár az nem volt mindig tökéletes szerintem, de nem vétkeztem az egy hét alatt semmit. Ennyit jelent, ha betartjuk, ami elő van írva. Ha szabály, akkor illik betartani. Nem tudom mikor mérem magam legközelebb, hiszen most sem lett volna szabad, de annyira éreztem, hogy fogyogatok, hogy eddig tartott a türelmem. De ezzel meg is nyugodtam, mert tudom, hogyha kitartó vagyok, elérhetem a célom.

Azt írtam, hogy egy hét nem a világ. Most mégis nagyot fordult velem a világ, mert majd kiugrok a bőrömből. Majdnem örömtáncot lejtettem az éjszaka közepén, annyira jólesett az amit a mérlegen láttam. És ez már tuti, remélem, hogy zsírból fogytam, mert hogy izmosodtam, az biztos. Nem biztos, hogy minden hét ilyen jó lesz, hiszen nagy súlynál az elején még látványos a fogyás, ezért nem bízom el magam. Megpróbálom megbeszélni, hogy minden hétfőn lehessen mérlegelés, mert ez ad egy löketet az önbizalmamnak, főleg ha ilyen jól teljesítek. De arra tényleg rá kellett jönnöm, hogy a napi 5-8-szori mérlegre ugrálásnak nincs semmilyen értelme.

Kitartás, kitartás és kitartás! Ez most a fő jelszavam. Ki kell tartani egy hónapig, csak azután változik a programom. Erősebb lettem fizikailag is és lélekben is, de a gondolkodásom az, ami nagyban megváltozott. Hiszek magamban, el tudom már hinni, hogy van esélyem egy könnyebb súly elérésére. Köszönet érte a családomnak, és külön köszönet a lányomnak, aki tartja bennem a lelket. De önmagamnak is csak gratulálni tudok az elért egy hét eredményéhez.

Te se add fel, láthatod, hogy mindennek meg lesz a jutalma, ha betartjuk a kellő szabályokat. :)))

Hallgass meg egy dalt, amit sok szeretettel küdök neked. :)

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása