Együtt sikerülni fog!

Féléves program indul mától.

2018/07/21. - írta: RiaRia

fresh-952504_640.jpg

Visszahíztam egy kicsit, (99 kg vagyok), és úgy gondoltam, hogy beiratkozok egy fogyiprogramba a neten. Már kaptam étrendet is, és edzéstervet is, a többi rajtam áll. Voltam háziorvosnál, hogy esetleg endokrinológus segítségét kérjem amiért nehezen fogyok. Azt mondta a háziorvos, hogy nem vagyok olyan kövér, ami indokolná az endokrinológiát. Többet kell mozogni és kevesebbet kell enni. Ez a legegyszerűbb képlet a fogyáshoz.

Mától ezért minden nap megyek gyalogolni délelőtt, és délután szobabicajozok egy kicsit. Nagyrészt a mozgást szeretném fejleszteni. Amikor csak van időm, kihasználom, és más edzésformát is kipróbálok. Ami az étkezést illeti, az adott, attól nemigazán jó eltérni, és nem is fogok. Hogy lélekben hogyan fog megviselni majd a fogyókúra, még nem tudom, de felkészülök rá. Mégpedig elkezdek meditálni tanulni, ami hasznos segítőm lesz a továbbiakban.

Kis szokásokat fogok kialakítani, amit mindenképpen be kell illesztenem a mindennapjaimba. Például az első, hogy szénsavas italt nem fogok inni. Mostanában kaptam rá arra, hogy mesterséges édesítőszeres üdítőital iszogatok, amitől jobban kívánom az édes ízt és a cukros ételeket is. Visszatérek a gyógynövényteákhoz, az ásványvízhez és a sima csapvízhez.

Tehát egy jó féléves fogyiprogram áll előttem, amit szeretnék jól kihasználni. Láttam előtte, utána fotókat, ami azt bizonyítja, hogy igenis mindenki le tud fogyni, ha komolyan veszi a programot. Mindennel ami csak eszembe jut, erősíteni fogom a fogyást, és nem hagyok ki egyetlenegy napot sem. Hát, itt tartok, hogy muszáj segítséget kérnem, de nem akarom kihasználatlanul hagyni a lehetőségeket.

Remélem, hogy sikerekről tudok beszámolni, mert ez az utolsó reményem a fogyásra. Hajrá! :) Menni fog! :)))

komment
süti beállítások módosítása