Együtt sikerülni fog!

Szemléletváltás kell, vagy (kórház)?

2019/05/31. - írta: RiaRia

flower-143485_640.jpg

Ígértem, hogy írok most, hát, eddig (20nap) bírtam a 90 napos diétát. Igaz, hogy fogytam egy kilót még, de nem az én stílusomra találták ki ezt a fajta szétválasztó diétát. Pedig tudom, hogy ettől lehet a legjobban fogyni, mégis egy igazi életmódváltás hozná meg a garantált sikert.

Még kerestem is jó recepteket a folytatáshoz, találtam is, de nem szerettem volna tovább folytatni a 90 naposat, mert tudom, hogy tovább már nem megy. Minden elismerésem, aki végig tudja vinni a három hónapot, viszont így is sokat tanultam én is.

Most arra az elhatározásra jutottam, hogy több diétából átveszem azt, ami rám szabható, ehhez viszont idő kell, és kellő önismeret. Tudom, hogy minden diétába belebukom, mégis valahogyan le kell fogynom, mert már nincs több esélyem az életben erre. Most van itt az idő, és ki is fogom találni, hogyan tudok úgy élni tovább, hogy ne hízzak vissza, sőt, még fogyjak is.

Ha összeszedem magam és lesz időm is arra, hogy egy jó tervet kovácsoljak, akkor mindenképpen alkalmazni fogom. Ilyenkor, mikor bizonyos szinten csődöt mondok, mindent fel akarok adni, de ezt nem szabad tenni. Épp ekkor van a legnagyobb szükség az önmagunkba fordulásra és egy jó szemléletváltásra. Mindig azt hittem, hogy egy diéta megváltoztatja majd az életemet, de rájöttem, hogy nem diétákban kell gondolkodnom, mert nálam egyik diéta sem működik.

Van egy tervem, ha nem tudok ezen a nyáron kitalálni semmit a szemléletváltásra. Budapesten, a Szent Imre kórházban működik egy Lipid részleg, ahová be lehet jelentkezni, ha megvan a háziorvosi beutaló és a lipidstátusszal ellátott laboratóriumi lelet. Időpontot lehet kérni, és egyeztetni lehet a kórházba fekvés időpontját. Ez a végső döntésem lesz, ha addig nem találok elfogadható stílusváltást.

Nem ábrándultam ki a diétákból, mert tudom, hogy mindegyik jó lehet, ha helyesen alkalmazzuk. Én még nem találtam rá az én utamra, ez a 90 napos pedig elég jól indult.

Most kis szünetet tartok, próbálom tartani a súlyom, és nem visszahízni a leadott kilókat. Előreláthatólag ősszel kerülhet sor a kórházba való jelentkezésre, ezért addig szünetel a blog, mindenképpen dolgozom azon, hogy jó eredményeket érjek el. Jön a nyár, jó sok lehetőségünk van arra, hogy súlyt tudjuk veszteni.

 

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása