Együtt sikerülni fog!

Intenzív program van most jelen az életemben.

2019/06/07. - írta: RiaRia

sport-3735288_640.png

Csak írok a blogba, amíg van időm. Kényszerpályára kerültem, olyan kúrát csinálok most az orvosom utasítására, hogy mindennap gyalogolnom kell legalább fél órát, mert fáj a lábam, és kaptam rá gyulladáscsökkentőt. Ennek a hatása pedig csak akkor derül ki, ha mindennap megteszek félórai távolságot, vagy többet.

Étkezési naplót kezdtem vezetni, de most a nap végén írom le, hogy mit ettem. Ebből kiderül, hogy hatásos-e a gyulladáscsökkentő gyógyszer. A végén kiszámolom a kalóriaértéket, és beszámítom a mozgást is. Mindennap megmérem magam, mert csak így tudom meg, hogy mitől fogyok és mitől hízok. A másik tény, hogy nem ehetek húst, mert a laborlelet azt mutatta ki. Leírom a tegnapi étrendemet, ezt mostmár a saját igényeimhez igazítom, és azt eszem, amit szeretek, csak kisebb mennyiségben.

Az étrend tegnapra (2019. június 6. csütörtök):

reggeli - kevés túróscsusza,

ebéd - 2 db alma, zabkása, zöldbabfőzelék,

vacsora - zöldbabfőzelék, 1 szelet rozsos kenyér.

----------

ez összesen = 1040 kcal. + még gyalogoltam jó fél órát.

----------

Mára ennek az étrendnek és a mozgásnak a hatására lejött 1 kg.

__________

A mai étrendem is hasonló lesz, kis változtatással, (2019. június 7. péntek):

reggeli - 2 db tepertős pogácsa,

ebéd - 1 db alma, krumplipaprikás, 1.5 dl tej,

vacsora - fehérjepor, zabkása.

----------

ez összesen = 1258 kalória. + még félóra futópadon, gyaloglás.

----------

Nem engedhetem meg, hogy az evésbe meneküljek, rá kell jönnöm, hogy mi az oka. Valószínű, hogy érzelmi oka van ennek, ezért jó, ha kerülöm a stresszt, és nyugiban vagyok. Július közepéig biztosan tudok írni, azután lehet, csak szeptemberben jövök majd. De ez még változhat. Küzdeni kell, hogy elérjük az álmainkat, amit ha elérünk, akkor sokkal boldogabb életet élhetünk. Ki kell tartani mindenáron. :)

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása