Együtt sikerülni fog!

Mérlegcsere...

2019/06/18. - írta: RiaRia

bathroom-scale-1149263_640.png

Elromlott a régi mérlegem, amit azért sajnálok, mert sok mindent mutatott, hitelesített mérleg volt, de sajnos nem tudtam helyrehozni semmivel. Vettem egy új mérleget, most nem szántam rá annyi összeget, így csak egy sima mérleg, ami éppen csak a súlyomat mutatja. Ez jó is, csakhogy ez nem hitelesített mérleg, és a régi és az új mérleg szerinti súlykülönbség kb. 3 kiló. Vagyis ennyivel mutat többet az új mérlegem a régihez képest.

Nem lenne gond mindig visszaszámolni, de ha már ez a mérleg lett az új barátom, akkor kitartok mellette, akármit is mutat. Most épp 98 kilót mutatott, vagyis ezután ehhez mérem magam. De fogytam különben, mert egy nadrágot fel tudtam venni, amit régebben még nem sikerült. Úgyhogy a legjobb mérce még mindig a ruhapróba, és a centiméter, még akkor is, ha a mérleg ugye nem hazudik. Nem jó érzés újra ott lenni a 100 kiló környékén, de kárpótol az, hogy több ruhát tudok már hordani, és az övet is két lyukkal beljebb kellett kapcsolni. Szóval a helyzetem nem reménytelen.

Egy rossz cipőnek köszönhetően felhólyagosodott és kisebesedett a talpam és a sarkam, ezért most pár napig, amíg begyógyul, nem tudok jól gyalogolni. Igyekszem ezért kevesebbet enni.

A tegnapi étrendem a következő volt:

reggeli - kimaradt, mert úton voltam.

ebéd - túrós csusza, (kb. 25 dkg),

vacsora - egy db banán és 2 db tükörtojás, plusz egy stangli fél bögre tejjel.

------------

összesen =1142 kcal.

Viszont volt gyaloglás reggel, mert épp ennek hatására sebesedett ki a lábam. Kb. jó egy óra.

------------

Jó pár napnak el kell telnie míg újra tudok gyalogolni, ezért gimnasztikázni fogok ma is és holnap is. Ez még jó is, mert más izomcsoportok lesznek megmozgatva. Már nagyon késő van, de még azt szeretném leírni, hogy több zöldségfélét kell fogyasztanom. És ugye nem eszem egy ideje csak kevés húst, épp ezért is többféle variációban kell, hogy étkezzem, hogy később ne lépjen fel vitaminhiány. Lehet, veszek egy multivitamin készítményt, ami kicsit pótolja a kevesebb vitamint.

 

 

 

 

 

 

 

 

2 komment
süti beállítások módosítása