Együtt sikerülni fog!

Úton a helyes étkezés felé.

2019/06/26. - írta: RiaRia

vegetables-1584999_640.jpg

Lehet, leélem az életem mire rátérek az én ideális étkezésemre. Ami mindig vonzott, az a vegetáriánus életvitel. Most, hogy nem ehetek húst, azt hiszem az égiek szóltak közbe az érdekemben. Sokkal energikusabbnak érzem magam, amióta hanyagolom a húsevést.

Van több könyvem a diétázásról, tudom, hogy mindegyik a maga módján törekszik megmutatni, mi is az ideális táplálkozás, hogyan együnk, hogy jobban és egészségesebben érezzük magunkat. Van Lugosi Dórának egy könyve, amit még szeretnék megvenni magamnak, mert azt tudom, hogy én nem lehetek vegán, főleg nem olyan vegán, aki csak nyers élelmiszereket, nyers ételeket eszik. Ez a könyv a Sors, genetika vagy választás... az egészséged? című könyv Lugosi Dórától. 2 in 1 könyv, azaz kettő az egyben könyv. Nem is tudok róla többet, de láttam egy interjút vele a neten, és nagyon magával ragadó egyéniség Dóra. Hogy miért hoztam most szóba épp őt, annak apropója az, hogy rengeteget kutatom most, hogyan is lehet jól élni hús nélkül, mert most épp rá vagyok kényszerülve.

Szinte minden nap nézem a tévében a Life TV-t, és itt írják, hogy minden interjú, recept fent van az interneten a www.lifetvmedia.hu oldalon. Most én is sok szeretettel ajánlom neked, mert az interjút is itt láttam, ami Lugosi Dórával készült. Sok-sok hasznos információval leszek gazdagabb, amikor erre az oldalra kattintok.

Valószínű, hogy ez év végére kialakul a teljes stílusom, ősszel nagyon kíváncsi leszek a laboreredményemre azért. Nem hagyom, hogy leteljen az egész életem, és én nem tértem át az egészséges életmódra, ezért minden porcikámmal azon leszek, hogy ez sikerüljön minél hamarabb.

A mai napom is jól alakult, tele vagyok energiával még most is este 6 órakor. Nagyon sokféle diétairányzat van. Amit most követek, az most ebben a pillanatban a legmegfelelőbb. Nincs szigorítás, és én döntök minden felől, én irányítom az étkezésemet. Kevés húst eszek időnként, mert az igazi tanács az az volt a doki részéről, hogy kevesebb húst egyek. És a második (első) tanács természetesen minden alkalommal az, hogy fogyjak le és számos betegségem megszűnik, megszűnnek a fájdalmaim. Nem szeretnék úgy idősödni, hogy még mindig cipelem magamon a 30-35 kilós zsírral telerakott zsákot. Ezt persze csak jelképesen írom, de gyakorlatilag ennyi plusz súlyt cipelek mindennap magammal. Nem vagyok magas, láttam olyan elhízott hölgyet a tévében, aki szintén az én 158-160cm-es magasságomhoz volt közel, de 230 kilót cipelt mindennap magán amikor elindult (ha tudott) valahová. Láttam, hogy az ilyen extrém mértékű elhízás hogyan teszi tönkre az embert. Ebből okulva szeretnék még ebben az évben jó példát mutatni magamnak, és megtalálni a helyes utamat.

 

komment
süti beállítások módosítása