Együtt sikerülni fog!

Most leálltam a diétával (direkt)

2019/08/15. - írta: RiaRia

weight-loss-3231081_640.jpg

Vettem egy nagyszerű könyvet, Forgács Attila Az evés lélektana című könyvét. Röviden csak annyit róla, hogy fenomenális. (Olvasd el!) Leálltam most a diétával, mert nem egészséges fogyni és fogyni és fogyni egyfolytában. Az az egészséges, ha szakaszosan fogyunk és az elért eredményt megtartjuk. Majd később ismét fogyunk és ismét megtartjuk az elért eredményt.

Vagyis csak nagyon lassan érdemes fogyókúrázni. Évekbe telhet, mire így lefogyunk, de a leadott súlyt így nagyobb mértékben nem hízzuk vissza. Amióta megvettem a könyvet, azóta a youtube-on keresem Forgács Attila videóit. Rám rendkívüli hatással vannak az ő előadásai, és szívesen fogadom el a tényt, hogy lefogyni csakis kis lépésekben szabad. Most vagyok 88 kiló, és ezt a súlyt tartani szeretném egy ideig, amíg a szervezetem is alkalmazkodni tud a változáshoz.

Olvashattuk, de akár tapasztalhattuk, hogy akik lefogytak, azok még többet híznak vissza rövid időn belül. Mivel ebbe a csapdába nem szeretnék esni, ezért direkt szüneteltetem a diétát. Nagy a kísértés a gyors fogyásra és a hirtelen súlyvesztésre, de józanul ha gondolkodunk, beláthatjuk, hogy rólunk van szó, saját magunkért teszünk mindent.

Mindenkinek meg kell találni a saját ritmusát. És ha rátaláltál a saját ritmusodra, tarts is ki mellette. Sportolj, élj egészséges életet, finom és egészséges ételeket egyél, pihenj eleget, törődj a lelkivilágoddal, a társas kapcsolatokat ápold, és találd meg az egyensúlyt az életedben. Vedd komolyan az életmódváltást és ne higgy a csodabogyóknak, amiket sok helyen reklámoznak. Úgysem használnak és csak mérgelődsz majd miattuk.

Ajánlott videó a youtube-on = Feketén-fehéren 2018. 07. 20. hatoscsatorna (kb. 50-51 perces videó)

 

 

komment
süti beállítások módosítása