Együtt sikerülni fog!

Talán a leadott súlyt nehezebb szinten tartani, mint fogyókúrázni.

2019/09/11. - írta: RiaRia

hourglass-1716427_640.png

Folytattam a diétát, de most nem fogyok. 86 kiló vagyok még mindig, és lehet, hogy tényleg egy jó kis szünet kell a fogyókúrámban. Bár most más a fő szempont az életemben, nem szabad elfelejtenem, hogy nem szabad visszahízni.

Talán a leadott súlyt nehezebb tartani, mint fogyókúrázni, könnyen csapdába eshetünk. Most ami nem megfelelő a diétám során az a vízfogyasztás. Nagyon keveset iszom egy nap, és nagy a valószínűsége, hogy ezért is kell a magadba fordulás. Ilyenkor figyelmeztetni szoktam magam, hogy mik a céljaim. Mik azok a célok, amikért küzdök, és mit szeretnék megvalósítani, milyen úton is haladjak tovább. 

Ami jó az az, hogy a nagy rendrakás közepette eltűnt az óriás méretű nadrágom, amibe még 104 kilósan is belefértem. Minden rendrakásban van valami jó, mert előkerülnek olyan ruhadarabok a szekrény mélyéről, amiről már régen megfeledkeztem. Így történt, hogy egy olyan farmer jött rám, amiről azt hittem, hogy még kicsi a mérete, és ez szenzációs hatással van rám. Most kb. 44-es a méretem, de vettem már a közelmúltban 40-es felsőt is, ami szintén jó lett. Minden a fazontól is függ egy kicsit, ha ruhában gondolkodunk. És ami még jobb, hogy olcsóbbak a kisebb méretű ruhák! :) Juhhééé!!!

Amit még nagyon megfigyeltem, hogy már nem keresgélek fogyiprogramok után, talán kicsit megnyugodtam, hogy 15 kiló lement rólam, ez nem kevés, és hogy a szervezetem is jól tudjon alkalmazkodni ehhez, kis nyugalomra van szüksége. De nem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy még nincs itt a végállomás, szeretnék még fogyni, bár most elég jól megvagyok 86 kilósan. Régen innen szerettem volna sokat fogyni, most meg milyen lelkesen írom ezeket a sorokat. :)

Sokat biztattam magam, de amíg legbelül nem álltam készen a változásra, addig a zsírsejtek makacsul ragaszkodtak hozzám. Most kicsit valóban lazítok, mert minden kalóriaszámolás nélkül tudom tartani ezt a mostani súlyomat. Talán megvárom a szeptembert, és csak októberben vetem bele magam megint egy fogyókúrás időszakba. Olyankor viszont már komolyan kell venni magamat és a szándékaimat. Tehát a cél a szeptember második felére az, hogy ne hízzak vissza semmit. Mit tudok ezért tenni?

Az tény, hogy nem falom már kilószámra a csokoládét, de teljesen nem mondtam le róla, mert úgy tűnik, hogy amire szükségünk van vagy amitől nem tudunk teljesen megválni, azt a szervezetünk megtartja magának bármi áron. Holnaptól azért a vízfogyasztást azt megemelem, mert ez minden időszakban ajánlott. Visszaolvasok a blogba, hogy hol követtem el nagy hibákat, és tanulnom kell belőlük. A lényeg, hogy ne másoljunk le másokat, alakítsuk ki a saját menetrendünket, mert mindenki más és más típusba tartozik. No, meg a kedvünk is változik a fogyókúra során. Ha nagyon azt kezded érezni, hogy szigorú vagy önmagadhoz, az nem jó, mert a testünk érzi, hogy mi a jó neki. Októberig ki kell találnom valamit, ami új színt visz az életembe, és újra fogyni tudok.

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása