Együtt sikerülni fog!

Nem minden a fogyókúra...

2019/10/18. - írta: RiaRia

honey-823614_640.jpg

Mániám hírleveleket rendelni, és mániám e-book-okat is letölteni, mert tudom, hogy aki küldi, annak sok munkája fekszik benne. Mániámmá vált már fogyókúrás recepteket gyűjteni, és lám, kifizetődik a lelkesedés. Olyan sok embert tudnék neked ajánlani, akitől én sok tudást sajátítottam el, hogy alig győznénk a számolást.

Weboldalak tűnnek el hirtelen a semmibe, ilyenkor jön jól az elmentett anyag, mikor vissza tudom nézni, hogy régebben hol is tartottam fogyi-szinten. Sajnos, amiért eddig nem írtam, az az, hogy visszakúszott egy-két kiló a derekamra, és most azon mérgelődöm, hogy nem úgy fogy az ember lánya, ahogyan szeretne. Amikor a 10-15 kiló lement rólam, főleg a mellemből fogytam, és amikor visszavándorolt az az egy-két-három kiló, bizony a fenekemre rakódott le a zsírtömeg, meg a derekamra. Most azzal küzdök, hogy a megmaradt nagy hasamat hogyan tüntessem el. Helyileg nem lehet fogyózni, a természet mást rendelt nekünk, nem lehet csak hasra fogyni. De amikor apadnak a kilók, akkor viszont kibabrál velünk a természet és épp onnan jön le a legtöbb zsírsejt, ahonnan nem szeretnénk fogyni. Épp ezért állítottam most meg a fogyókúrámat, mert nem szeretnék idomtalan testet magamnak. Sajnos, ahol meg volt nagyobbodva a hasam, ahogy fogyott le belőle, úgy maradt vissza olyan nem kívánatos bőrréteg, amitől csak szabadulni szeretnék. Semmi helye már rajtam, de ott van, azon a helyen, ahol a legkevésbé szeretném hogy legyen. Nem tudom mitévő legyek, most áll a fogyásom, mert már nem szeretnék mellre tovább fogyni, de a fenekem azért még nem fér bele minden olyan nadrágba, amibe szeretném, hogy beleférjen. Nagy dilemma ez és kutatom a válaszokat rá. Edzenem kellene, de most nem vagyok olyan helyzetben, hogy ezt gond nélkül be tudnám vállalni. Egyedül a gyaloglás az, amit ki tudok használni. 

Úgyhogy nem mindenre gyógyír a fogyókúra, bár, lehet, hogy én hibáztam el valahol. Például akkor mikor hagytam, hogy megnyúljon a bőröm a hízás következtében. Ezt nem lehet csak úgy megúszni büntetlenül. Itt van a sok bőrredő, amitől meg kéne szabadulnom, de még ugye fogynom is kéne, mert közel járok már a 90 kilóhoz, mert ügyetlenségemben még visszahizlaltam magam, hogy "esztétikusabb" legyen az alakom. Ilyen az, amikor a bal kéz nem tudja, mit csinál vagy mit akar csinálni a jobb kéz. Most bújom az összes eddig megrendelt e-book-ot, hátha rátalálok a megoldásra. A kulcs a zöldségevésben rejlik. Ezt hanyagoltam el mostanában és ennek köszönhető az, hogy összevissza ettem az elmúlt hónapban. Minden étkezéshez, de főleg a főétkezésekhez nélkülözhetetlen a zöldféle. Bármilyen formában, de legjobb ha nyersen eszed meg te is, mert úgy több vitaminhoz jutsz. Eddig erre jutottam, és még számtalan jó ötlet vár megvalósításra, mert vannak kalóriaszegény receptek, amiket ki is kell próbálnom. 

Egyszóval ne essünk át a ló túloldalára, mert könnyen megjárhatjuk. Pedig én azt hittem, hogy jó ütemben fogyok. De mozgás nélkül nem megy, pihenés nélkül nem megy, és egészséges ételek nélkül sem fog menni az ideális fogyókúra. Mindig egyensúlyi helyzetet kell tudnunk kialakítani, ami nem is olyan egyszerű, mint amilyennek először látszik. Kutatom tovább az ötleteket, és mindent elolvasok a témában, amire csak rálelek. Majd megírom, hogy mire is jutottam. Azért nem szabad csüggedni, mert helyesen is lehet fogyókúrázni, csak oda kell figyelni önmagunkra minden szempontból.

 

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása