Együtt sikerülni fog!

Az átgondolás időszaka

2019/12/16. - írta: RiaRia

climb-2125148_640.jpg

Januárig adtam magamnak kimenőt a diétából, addig át kell gondolnom, hogy hogyan is szeretnék fogyni tovább. Az indokolatlan fogyás az tulajdonképpen az öregedés, az idősödés jele, ezért fogyok olyan helyekről, ahonnan nem szeretnék. 

Ez ellen nem sokat lehet tenni, a torna, a helyes testtartás fontossága az elsődleges szempont. És amit mindig szajkózok, az a zöldségevés jelentősége. A gyümölcs is kell, meg minden más, de a zöldség szerintem a legfontosabb. Még a vegetáriánusok is ezekből szerzik be a szénhidrátforrásuk nagy részét. Nem szabad agyon főzni őket, amit lehet, azt együk meg nyersen. De roppanósra főzés az én alapelvem, ugyanaz, mint a tésztánál az - al dente -, vagyis amibe jó beleharapni, érzi az ember lánya, hogy van benne bőven vitamin, nem főztük ki belőle. A zöldségnél még talán még fontosabb ez a roppanósra főzés, mert a szervezetünk nagyon meghálál minden vitamint és ásványi anyagot. 

Szóval következik az átgondolás időszaka, ha tudok még januárig írok, de nálam minden január elseje a fogyókúrával kezdődik, még akkor is, ha a fogyókúrák hosszú távon nem működnek jól. Valamit ki kell találnom, amitől nem vándorolnak vissza a zsírsejtek. Az, hogy fogyni kell, az nem vitás, de hogy minél kevesebbet ártsak magamnak, az a fő cél. Nem titok, rendeltem olyan könyvet, ami a motivációmat erősíti. Nagyon szeretem Barta Tibor könyveit - (Életmódprogram, A motiváció, Sikerspirál) -, ezekben találtam meg azt az erőt, azt a tüzet, ami az edzések, a sport felé tud vinni engem is, mert nálam ez nem működik jól. A facebookon is csatlakozhatsz a csoportjához. Ezeket a könyveket olvasom el januárig, és azt hiszem, mindent megtalálok bennük, ami elindít a mozgás gyakrabb kivitelezése felé. Nagyon ajánlom neked is mindegyik könyvet, nem bánod meg ha elolvasod.

Kis pihenő következik, de amúgy sem tudok most karácsonykor egy visszafogottabb stílust felvenni, mert nem ez a célom most. Jövőre majd kiderül, hogy mit tudtam kitalálni, ami hosszú távon működni képes.

Addig is te is tarts ki, vagy éppen folytasd onnan, ahol épp megrekedtél, de soha ne add fel! :)

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása