Együtt sikerülni fog!

A legfontosabb pont az életemben.

2019/12/26. - írta: RiaRia

dance-3134828_640.jpg

Már most jelentkeztem egy edzésprogramra, ami majd csak januárban veszi kezdetét. ami nem csak mozgásról fog szólni, de számomra ez a sarkalatos pontja az egész majdnem két hónapnak.

De térjünk vissza most még decemberre, amikor is ki kellett találnom, hogy hol dől el a sorsom. Rájöttem, hogy minden napom legfontosabb pontja az lesz, amikor kezdek éhes lenni és FELÁLLOK MEGKERESNI A SZÁMOMRA EGÉSZSÉGES ÉTELEKET a lakásban. Ez lesz a legfontosabb pontja az életemnek. És ez alól nincs kivétel. Már most kezdem alkalmazni ezt a szabályt, hiszen az ünnepekig csúnyán visszahíztam mindent, sőt, még annál is többet.

Meg kell keresnem azt a fontos tényezőt, ami mindig kiváltja a lelkesedést a további egészséges élet felé. Azt hiszem, hogy ez pont az EGÉSZSÉG lesz, ami most még elég távol áll tőlem. Vagyis ha az - egészség - szóra gondolok, már az buzdítani fog a további lépésekre. Erre törekszem, és hogy mit fogok enni? A cél az, hogy igenis csakis egészséges ételeket, amik táplálják a testemet és energiával látnak el. Ha gyengül az energiaszintem (és ezt hamar észre fogom venni), akkor vagy abba kell hagyni az evést, ha épp rossz ételeket szeretnék magamba tömni, vagy fel kell állni és meg kell keresni a lakásban a számomra egészséges ételeket. Az ember nem is hinné, hogy milyen kevéssel is beérjük, ha ételről van szó, ha ez egészséges és természetes ételeket jelent.

Ami még ugye szóba jön, az a MOZGÁS lesz. Itt is az a cél, hogy fel kell állni a karosszékből és el kell kezdeni mozogni. Minden héten legalább 3x1 órát mozgással, mégpedig aktív mozgással kell eltöltenem. Ez az időmennyiség ahhoz képest, hogy most éppen semmit sem edzek, ahhoz képest még túl soknak is fog tűnni az elején.

Nagyon sokszor fel akartam adni a diétázást. De mi lett a vége? Az, hogy nagyon is elhíztam, ezért nekem folyamatos ellenőrzés alatt kell tartanom az életemet, az egészségemet. Kaptam most karácsonyra egy szuper mérleget. Nem úgy szuper, hogy nagyon drága, hanem már ösztönzött annyira ez az ajándék, hogy 3 kiló lement rólam az ünnepek alatt. Ezután talán sosem fogom írni, hogy konkrétan hány kiló is vagyok, nem is érdekel senkit sem, azt hiszem. Csak azt fogom írni, hogy bizonyos technikákat bevetve mennyit híztam vagy mennyit fogytam éppen. Ebből látszik majd, hogy az adott módszer jó-e vagy sem a számomra. Mindenkinél más jön be. Sok mindenről írtam itt a blogban, és sok módszert ajánlottam, ki is próbáltam. Ha olvasod a blogot, rátalálhatsz esetleg a neked tetsző részre vagy arra a módszerre, diétára, ami neked hatásos, nálad válik be jól.

Máris belefogtam a módszerem kivitelezésének, mert az a bizonyos mérleg nagyon durvát mutatott először amikor ráléptem. De napról napra egyre jobb lesz, mert különben az egészségem látja kárát. Mindig, ha lesz időm írok majd, és próbálom a fontos dolgokat a bejegyzésbe tenni. :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása