Együtt sikerülni fog!

Blogajánló (Csoki nélkül) - Panni blogja

2020/09/18. - írta: RiaRia

chocolate-183543_640.jpg

Szia! :) Most egy blogot szeretnék a figyelmedbe ajánlani, egy életmódváltás történetét. Még amikor a hazipatika.com Életmódváltók programjára beneveztem, nem tudtam, hogy nem lesz erőm végigcsinálni. Pedig nem kellett volna túl hosszú ideig kitartani, és ez idő alatt elérhettem volna, hogy megreformálom az életmódomat, mint azt tette Panni is, akinek a blogját ajánlom neked.

A blog címe:

Csoki nélkül - Életmódváltásom története

Olvasd sokszor, mert alapos információk birtokába jutsz. Még én is az elején tartok, most olvasom én is végig. Az, hogy valaki szembesül egy orvosi diagnózissal, még nem feltétlen garancia arra, hogy meg is reformálja az életmódját. Sok ilyen eset van. Pl. abba kéne hagyni a dohányzást, vagy a csokievést, vagy a sok zsíros kaja evését, és pláne még mozogni is jó lenne. Na, de az otthoni teendőket is el kell látni, és főzni, takarítani, boltba menni bevásárolni, mosni, vasalni is jó lenne, de akkor mikor jut idő magunkra? És a gyerekekkel is foglalkozni kell, oviba, iskolába vinni, kikérdezni a leckét, és fürdetni, sétálni menni velük meg játszani a játszótérre, ez mind hogyan fér bele a napirendbe? És itt van mellé a túlsúly, ami megint megér egy misét. Kalóriát számolni, lemondani a kedvenc ételekről, kínlódni az állandó éhségérzettel, és ezt mind egyszerre kellene megoldani. Panni története valószínű, hogy példaértékű lesz a számunkra, legalább is a cím ezt sejteti. Már önmagáért azért dicsérem Pannit, mert a blog címének is azt adta, hogy Csoki nélkül. Én eddig még nem tudtam lemondani a csokiról, de lehet, mire én is végigolvasom a blogot, eljutok erre a szintre. Olvasd szeretettel Panni életmódblogját.

-----

Most egy kicsit rólam. Kicsit tudtam én is változni, fogytam két kilót, ez rettentő mód jó érzés, mégpedig azért, mert sehogy sem akart megmozdulni a mérleg mutatója. Itt nem szabad megtorpanni, menni kell tovább, és minden cikket, minden egyes betűt el kell olvasni a neten, ami az életmódváltásról, a fogyásról, az egészséges életmódról szól.

Sajnos (vagy szerencsére) mindennek passzolnia kell, ha okosan akarunk szemléletmódot váltani. Mozogni muszáj, ez nem kétséges, enni is muszáj, de nem mindegy, hogy mit eszünk meg. A lelkünkkel is foglalkoznunk kell, hogy ne kerüljünk depressziós fázisba a sok lemondás után, ne kedvetlenedjünk el. És azt hiszem, hogy nem ússzuk meg a kalóriaszámolást sem. De ami segíthet ebben, az, hogy sok helyen vannak már mintaétrendek, ahol minden ki van számolva, és ha a boltban veszünk készen előrecsomagolt árut, azon mindenképpen rajta van, hogy 100 g termékben mennyi a kalória, és még sok más összetevő is fel van sorolva. Ne dobjuk ki egyenesen a szemétbe ezeket a sok információt tartalmazó csomagolóanyagokat, elemezzük egy kicsit, és írjuk fel, hogy egy deci joghurt például mennyi kalória, mennyi benne a cukor, és egyéb összetevő. Idővel gyakorlottá válunk, és amit feljegyeztünk, azt már másodjára nem kell megismételni. Így könnyebb a kalóriaszámolás és pontosabb is, mintha csak megtippelnénk.

Törődjünk önmagunkkal annyit, amennyi időnk csak van rá. Ezt ne mulasszuk el egyetlen nap alatt sem. Én is most éjszaka olvasom Panni blogját, hogy ne vegyen el ez időt a napomból. De nem kell ezért éjszakázni, csak ez a mostani nap így jött ki nekem is. Egyébként is ajánlom a hazipatika.com oldalt, én rengeteg dolgot tanultam meg itt, és rengeteg recept van, amit használhatsz, és ha regisztrálsz, akkor elmentheted magadnak a kedvenc receptjeidet.

Még négy óra sincs, én is olvasom tovább Panni Csoki nélkül című életmódblogját. Tarts velem és tarts Pannival is! :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása