Együtt sikerülni fog!

Receptkereső

2020/11/02. - írta: RiaRia

salmon-sandwich-855911_640.jpg

Szia! :) Újabb dekáktól szabadultam meg, hál' Istennek, ami már konkrétan, ha tükörbe nézek is látszik azonnal. Eddig 3-4 kiló a fogyásom, már alatta vagyok a három számjegyű súlyomnak. Megígértem magamnak, hogy többé nem írom le, mert sokkal szimpatikusabb pl. azt írni, hogy 99.5 kiló vagyok, és már ez a valóság.

Azért írok, hogy használd Rita receptkeresőjét, rengeteg receptet tudsz alkalmazni. Én legtöbbször a fogyókúrás receptek között keresgélek, most a Lencsesaláta bulgurral a nagy kedvencem, ma is beütemezem magamnak. Bulgur mindig van itthon, és lencse is, mert imádom. A recept elkészítése is rém egyszerű, és nagyon finom, ráadásul, egészséges. :) Én kevés húst eszem, ezért általában tükörtojást szoktam enni helyette, de szeretem a halat is, ami szintén kedvenc lett.

Nem eszem már túl magam, ez egy nagyszerű érzés este, amikor eddig kínzott az éhség, most teljesen más érzések kavarognak bennem. Örülök, hogy fogyok, és tudom, hogy nem szabad nagyon nagy fogyást meghatározni egy bizonyos időre, mert elmegy a kedvem ha sikertelen lesz a próbálkozás. De ha csak kilónként figyelem magam, akkor szenzációs örömérzés kerít hatalmába, mert minden reggel, ha ráállok a mérlegre, már tudom és érzem, hogy megint lement pár deka vagy akár egy kiló is. :)

Én szeretem a pirítóst, és ha gombával eszem, amire szintén találsz receptet Rita konyhájában, az mennyei lakoma a számomra. Keress a receptek között számodra kedves recepteket, biztosan, hogy kellemes meglepetésben lesz részed. 

Lelki egyensúly: - meg kell említenem, hogy nagyrészt befolyásolja a közérzetünket, ha nagyon el vagyunk hízva. Én sem mentem emberek közé sokáig, mert szégyelltem, hogy milyen brutálisan nagy a súlyfölöslegem. Máig nem értem, hogy hogyan hagyhattam magam ellustulni ennyire. Mert a valóság az, hogy a lustaságunk miatt hízunk el. Nincs kedvünk mozogni, nincs kedvünk bajlódni a kalóriaszámolással, és a főzéssel, főleg ha egyébként is le vagyunk terhelve. De az egészségünk mindennél többet ér, ezért kell napi szinten áldoznunk időt rá. Sokkal stabilabb vagyok akár ha fizikailag nézem magam, akár ha a belső egyensúlyomat nézem, amióta fogyogatok. Nem nagy fogyás, amit eddig elértem, de remek hatása van a közérzetemre, és vidámabb, kiegyensúlyozottabb vagyok. És! Sokkal kedvesebb tudok lenni másokhoz is, nincs az az idegőrlő stresszérzés, hogy már megint híztam. Keveset és lassan fogyok, de megindultam lefelé a súlygrafikonon, amit nagyon jó érzés látni.

Használj minden olyan segédeszközt, amire csak szükséged van, főleg a mozgás terén is nyugodtan alkalmazhatod a súlyzókat, én is szoktam egy-egy kilós súlyzókkal edzeni. Erősít, izmosít, és még arra figyelj, hogy csak annyit eddzél, amennyi jólesik, de az rendszeres legyen. Mindennap kell egy kicsi mozgás. :)

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása