Együtt sikerülni fog!

Jönnek a mínuszok, (de csak a fogyókúrában)! :)

2021/02/21. - írta: RiaRia

arrows-1668914_640.jpg

Még egy kilótól szabadultam meg, így februárban már 4 kiló az, ami lement rólam. :) Ezt az utolsó kilót azért a betegségemnek köszönhetem, mert durván meg vagyok fázva, alig van étvágyam. Azért minden kilónak örülni kell, még ha így is történt. És, még nincs vége a hónapnak!!! :)

Van egy hét még a februárból, és az mindenképpen üdvözítő, hogy csak legfeljebb egy hét után mérek súlyt, addig nem is érdekel, hogy milyen irányban mozdul a mérleg mutatója. Igyekszem a 3x-i étkezést tartani, most még csokit sem ettem, így lehet, hogy ez is közrejátszik a fogyásban.

Eddigi tapasztalataim közé tartozik, hogy nem kell mindig a fogyókúrával törődni, de az is igaz, hogy amikor rákoncentrálunk, akkor rá kell áldozni azokat a perceket, amik előrébb viszik a fogyást. Sok vizet iszom, azt hiszem, ezt még nem írtam, hogy ebben a hónapban kifejezetten sok vizet iszom. Most, hogy C-vitamint is egyek, citromos teát vagy citromos vizet szoktam inni. A megfázás sok energiát elvesz tőlem, egyelőre gyenge vagyok, de remélem, hogy az elmúlt éjjel volt a legborzasztóbb benne, mert végigköhögtem az éjszaka nagy részét. Szerencsére nem vagyok lázas, így némi erőt elő tudok csalogatni magamból. A tapasztalatok közé tartozik az is, hogy mindig az aktuális helyzettel kell foglalkozni, azt kell megoldani, ha esetleg problémás, így több idő jut másra, és nem idegesítjük magunkat stresszes dolgokon. Meg kell tanulni nyugodtnak maradni akkor is, ha netán nem mozdul a mérleg. Ez egy türelemjáték néha, de nincs mit tenni, van, amikor a fogyókúra diktálja a tempót.

Szerintem még egy fél kiló le fog menni a jövő héten, azután csak kitavaszodik, remélem, mert a tavaszi méregtelenítő csalántea - kúrát (két hetes), azt mindenképpen be szeretném ütemezni márciusra. A tavasz a megújulás időszaka, ilyenkor már nem eszünk olyan nehéz ételeket, mint télen, és könnyebb kabátban a közérzetünk is jobb. :)

Amit tanácsként tudok most ebben a pillanatban mondani, az az, hogy mindig találjunk magunkban annyi erőt, hogy ne adjuk fel soha a kilókkal való harcot. Nincs olyan, hogy - "most már mindegy, eszek, amit találok, mert véletlenül bűnöztem egy kicsit." -, vagy - "ha eddig nem sikerült a diétát tartani, akkor nekem befellegzett." STB.

Az van, hogy minden körülményt a magunk javára kell fordítani, tanulni a hibákból, de mivel az élet úgyis megy tovább, a napok is mennek egymás után, ha jól tudunk időzíteni, akkor nyert ügyünk van. És, az van, hogy le szeretnénk fogyni !!! -, ezt kell mindig magunk előtt látni. Kis apró léptekkel előrébb tudunk jutni, mintha egyszerre szeretnénk megváltani a világot.

Ahogy szép lassan meghíztunk, olyan szép lassan is fogunk lefogyni, mert ez valószínű, csak így működik. Ezt az eszünkbe kell vésni, és lehet a mottónk is. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása