Együtt sikerülni fog!

Egy kicsit az étrendről

2021/07/01. - írta: RiaRia

cherries-6308871_640.jpg

Nekem mindig az okozott gondot, amikor össze kellett állítanom az étrendemet. Mindig is az étrenden bukott el a próbálkozásom, és ugye főleg az étrend a domináns a fogyókúrában.

Mindig kalóriát kellett számolnom, és ez is a járható út, de volt sok étrendmintám is, amit csak követni kellett (volna). De nem ment egy hétig sem a követése, mégpedig azért, mert vagy nem volt itthon olyan alapanyag, vagy nem volt kedvem megfőzni az adott ételt. Lehet, egyik-másik nekem nem tetszett. Variálni meg nem tudtam. Talán most megoldódni látszik a problémám. Mindenben igazat adok Ritának, aki nagyszerűen főz, és azt mondja, hogy mindenkinek saját magának kell rájönnie, hogy mi működik nála a leginkább. Senkire sem szabható egyik mintaétrend sem. Nos, amiért ajánlom neked ismét a FitVideo.hu 90 napos étrendjét, az az, hogy kipróbáltam, és a remek benne az, hogy működik. Nem nekem kell 3 hónapra összeállítani, hogy mit egyek, és ami még jó benne, hogy nagyon egyszerű ételek vannak benne, amire senkinek nem lehet panasza. Fogytam is már, és ami a legjobb, hogy ha 5x eszek egy nap, nem vagyok éhes, ami eddig nem volt így. Eddig is ettem 5x egy nap, sőt, többször is, mégis éhes maradtam a nap végére is. Ha jól van megszerkesztve egy étrendminta, és csak annyi a dolgunk, hogy kövessük amennyire csak tudjuk, akkor úgy látszik, működik. Minden működik, ha be tudja tartani az ember lánya. Én viszont azok közé tartozom, akik nehezen barátkoznak meg az új ételekkel, kivéve, ha azok egyszerűek és nincsenek túlbonyolítva. A lényeg, hogy találj rá arra az étrendre, amit tudsz követni. Én imádom az egyszerű ételeket, pedig szoktam főzni, de nyáron kivételesen ragaszkodom a szinte főzés nélküli étrendhez a nagy meleg miatt. Úgyhogy ez a nyár remélem, hogy meghozza, a hozzá fűzött reményeket, és fogyogatni is fogok.

Sajnos a másik, amiért át kell térnem az egyszerűségre, hogy nem mindent ehetek. Sőt! Van, amiket kifejezetten nem ehetek. Ehhez kellett most átigazítanom mindent. Ki kellett iktatnom a húst teljes mértékben, ezt tilos ennem. Ezért a főszerepet most a tejtermékek kapják, és a teljes kiőrlésű kenyér és a gyümölcsök, zöldségfélék. Néha megeszek egy-két virslit, de ez nem számottevő. Áttérek a halak fogyasztására, és a hüvelyesek, a babfélék kapnak még szerepet az étrendemben. Plusz még közbejönnek a diófélék, de csak módjával és főleg tízóraira, uzsonnára. És még a nagy kedvenc, a zöldségleves és társai. Ezzel ki is merítettem azt, amit ehetek, de ez bőven elég.

Ha van étrendmintád, és tudod követni, az a legjobb fogyókúrás megoldás. Nincs gondod a kalóriák számolásával, remekül megoldották neked ezt az étrendet összeállító dietetikusok. A lényeg itt is azon van, hogy be kell tartani, ami elő van írva, vagy okosan variálni az egyes napokat egymással. :)

ui.: persze a cukor is ki van iktatva, nincs semmiféle fagyi, meg jégkrém, csokoládé. Édesítőszert azt lehet használni, ha muszáj. 

komment
süti beállítások módosítása