Együtt sikerülni fog!

Közeledik az ünneplés ideje..., (de azért sok van még hátra!)

2022/05/21. - írta: RiaRia

gift-g6ef98064d_640.png

Érzésem szerint ma este már 100 kiló közelében jártam, de nem mérhettem le magam, mert szabály lett, hogy hetente mérlegelünk. Úgyhogy ez a mostani súly csak az én megérzésem.

Természetesen így a ruhapróba döntött, ami azt jelezte, hogy már több pólóba is beleférek, ami azelőtt kicsi volt rám. Mindenkit szeretnék utánozni most, aki már több tíz kilót is leadott normális időkeretek között. Kicsit irigykedve nézem a vékony nőtársaimat, és elgondolkodom, hogy ők mit csinálnak jobban, mint én, hogy tudják tartani a formájukat? De az irigység sosem vezetett jóra, ezért szeretném megtanulni tőlük, honnan van bennük annyi kitartás, hogy hosszú hónapokon keresztül bírják a tempót a zsírsejtekkel.

Lehet, holnap estére én is elérem a 100 kilót, ami nagy öröm lenne. Eddig, amíg nem néztem egész alakos tükörbe, úgy hittem, hogy nem is vagyok olyan kövér (már bocsánat a csúnya megfogalmazásért). De most alkalmam van reggeltől estig látni magam, és döbbenten állapítottam meg, hogy csúnyán el vagyok hízva. Nagy pocak, kövér lábak, kövér karok, derekam meg ugye egyáltalán nincsen. Nagyon elszomorodtam, és kiábrándító látvány, meg kell hagyni.

Egy kis drukk is van bennem, mert nagyon élvezetes azért, hogy milyen sokat jelent, ha az ember lányáról lemegy egy tízes (kilóban). Arra meg nem is akarok gondolni sem még, hogy majd hetekig stagnál esetleg majd a súlyom.

Szóval, csoki tulajdonképpen száműzve van, és a mérlegelés is, ami nem jelenti azt, hogy ne lehetne gyakorolni akármelyiket is. Csak vannak bizonyos szabályok, amiket nem léphetek át. Kicsit mérges voltam a kezdetekben emiatt, de rá kellett jönnöm, hogy az én érdekemben történik minden. Mérgemben el is szóltam magam: - "itt nem szabad semmit csinálni, semmi sincs megengedve!" - Később be kellett látnom, hogy a javamat akarja a lányom is, és a hozzám közelállók is. Nekem jobb, ha tovább élhetek egészségben, nekem jobb, ha nem fulladok ki az első métereknél séta közben, stb. Újfent magamba kellett néznem, és gyorsan visszavonulót is fújtam.

A következő motiváló mondatunk ez lehet:

Engedd, és vedd észre ha valaki segíteni próbál neked! :)

Hallgass meg egy dalt, hallgasd kedvedre. :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása